רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 ביולי 2015

מבזקים - מפה ומשם


רבה הראשי של אמסטרדם הרב אריה רלב"ג התפטר מתפקידו
----------------------
הכותרות החריפות הבוקר ביומונים על ה'ספורטק': 'יתד': "צלם בהיכל! חרפה: עיריית י-ם אישרה את תקציב הספורטק. הקמת המיתחם תהווה פירצה נוראה בפלטרין של מלך". 'המודיע': "כאב עמוק ואכזבה בציבור החרדי".
 ----------------------
אתר 2525: פעוט כבן חצי שנה איבד את ההכרה במהלך השינה אצל המטפלת ברחוב סעדיה גאון בבני ברק, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' ביצעו בו החייאה מוצלחת ולאחר שחזר דופק הוא פונה לבית החולים במצב קשה אך יציב.
 ----------------------
המשך הכותרות הבוקר: 'המבשר': "סערה מהחלטת ראש העיר. יוסי דייטש: ברקת שדוגל בהידברות רמס כל נסיון להגיע להבנה, אנו נמצא כל דרך אפשרית להערים קשיים ולמנוע את הקמת הפרויקט".
----------------------
כינוס המועצת של אגו"י: 'המודיע' ו'המבשר' - כתבה בעמוד שער + מודעת קריאת קודש ומודעת תקנות והוראות. 'יתד' - סיקור על ההתכנסות בעמוד 3.
 ----------------------
הקול החרדי': בנו של אחד האדמו"רים הותקף הלילה באלימות על רקע לאומני בכיכר צה"ל בדרך לכותל, בן האדמו"ר שחיפש אנשי ביטחון בכדי לדווח להם מצא אותם רק בכניסה לשוק שכם.
 ----------------------
 צפי לפינוי אלים ברמת בי”ש ג'. גבאי בית הכנסת בראיון לסקופים מתוך הקראוון: בשבילנו זה להיות או לחדול, לא נאפשר פינוי בשום אופן. ההחלטה על הפינוי היא פוליטית.
 ----------------------
 שלזינגר בבח"ח: אב קיבל sms מבנו (19) שהוא במצוקה, צלצל למשטרה שם בוצע איכון שגילה שהנייד נמצא בישיבה. שיטור משולב איתר אותו שם והוא הכחיש ששלח את ההודעה לאביו. הוא נלקח לתחנת המשטרה לגביית עדות.
 ----------------------
היום בשעה 14:20 בשידור חי בתוכנית זמן האוויר של מנחם טוקר ב'קול חי' יתארח הצלם שלומי כהן מאתר כיכר השבת. ומתנצל על התמונה של האדמו"ר מגור שהגיע למימדים גדולים.
 ----------------------
בדיון שנערך היום (ד)  בועדת החינוך של הכנסת לאישור תשלומי הורים קרא יו"ר הועדה ח"כ יעקב מרגי למשרד החינוך להוביל מהלך לביטול תשלומי ההורים.
יור הועדה אמר "אני מצביע היום בלב כבד" יש לבטל את תשלומי ההורים ולהעבירו כמס פוגרסיבי בתוך דמי הביטוח הלאומי
תשלומי ההורים הם התורם העיקרי לאי שוויון במערכת החינוך המנציח את הפערים בין אלו שיש להם לאלו שאין להם באם משרד החינוך לא יקדם את החוק ועדת חינוך תוביל את מהלך החקיקה בנושא
 ----------------------
 אבי גרינצייג בטוויטר:‏ראשוני! בפעילות חבר מועצת העיר ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר, מתכנסת כעת הועדה בעירייה לאשר הפעלת גני ילדים לציבור החרדי בשכונת קרית יובל.
 ----------------------
מחאה אמש פורסמה תמונה של האדמו"ר מגור שליט"א שמגיע לכינוס מועצת גדולי התורה כשהוא ראה שמצלמים אותו שם את ידיו שיסתירו אותו מהצלמים , כמה שעות לאחר מכן פורסמו תמונות של קבוצת לייצנים עם ידיים על הפנים כשהם צוחקים מהאדמו"ר מגור שליט"א .
 ----------------------
'ערוץ 10': ליצמן הורה להרחיב את שעות הפעילות ב'טיפות חלב' בב"ב בגלל אפלייה לטובת החרדים. מ. הבריאות: "כל עיר עם אחוז ילדים דומה זכאית לאותם תנאים
 ----------------------
'ערוץ 10': המשטרה אוטמת ברגעים אלו בגבל מוכאבר את בית המחבל שביצע את הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף ירושלים.
 ----------------------
סגן ר"ע ירושלים ישראל קלרמן לקאהן וחכם ב'קול חי': "אני כועס על ניר ברקת ואני לא מבין אותו, פניתי אליו לפני ישיבת המועצה - ואמרתי לו שאני מוכן להיות יועץ שלו. אם הרבנים יורו לנו להפגין - נצא לרחובות".
----------------------
ברכת מזל טוב לעורך הראשי ב'כיכר השבת' חיים אילוז להולדת הבת.
 ----------------------
אתר 'קול חי': ארגון חדו"ש פנה ליועץ המשפטי לממשלה לבחון את חוקיות החלטת מועצת גדולי התורה שמתנה קבלה לעבודה בהיעדר אינטרנט מסונן.
----------------------
הסקופים: מועצת עיריית ירושלים אישרה את תכנון הספורטק, ברוב גדול ובהתנגדות הנציגים החרדים, שחלקם לא השתתפו.
 ----------------------
גירא ב'קול החרדי': חברי המועצה החרדים שנעדרו: רוזנשטיין, הלפרין, הלברשטאם ואפשטיין.
 ----------------------
אביגדור ליברמן לגלסנר ב'קול ברמה': "מי שחושב שהוא יפתור על חשבוני את הבעיות שלו טועה. מסיתים נגדינו, אנחנו לא נגד ההלכה, אני גר ביישוב שמחציתו דתי, אשתי ובתי דתיות לחלוטין".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ----------------------
ברוך דיין האמת: בביה"ח שערי צדק נפטר מפצעיו, מלאכי משה רוזנפלד הי"ד שנפצע אנושות בפיגוע הירי אמש בבנימין
 ----------------------
ויסברג ב'בחדרי': הסתיימה ישיבת המועצת - יפורסם מכתב בעניין מקומות עבודה למגזר החרדי בכפוף להחלטת המועצת בנושא המכללות. רבני אשדוד קיבלו גיבוי על המאבק ב'ביג'.
 ----------------------
גירא ב'קול חי': חמישה נושאים בדיוני 'המועצת': מסלולי לימוד בסמינרים, מקומות תעסוקה נפרדים, ביג-מגדל והשבת באשדוד, פתרונות לטכנולוגיה ואינטרנט, דיווח הח"כים.
 ----------------------
נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן יצא הערב לראשונה מירושלים, מאז הניתוח שעבר. השתתף בפדיון פטר חמור בחדרה.
 ----------------------
סערת אישור ה'ספורטק': מוטי סגל ב'קוקר' - יוסי דייטש תקף את ניר ברקת במהלך הישיבה: "להעביר את הספורטק בחשיכה? לאן נעלמה ההידברות? אני מצפה ממך להיות בוגר, ולא להעביר החלטה שכזו של 75 מיליון שקלים כגנב בלילה - זו הפרה ברורה של הסיכום עמנו".
----------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
מני גירא בשתי חשיפות דרמטיות מהחלטות ודיון המועצג"ת: ״קול-קורא ותקנון בעניין האינטרנט והטלפונים משאיר את 'ועדת הרבנים' כגוף יחיד המוסמך להכשיר סמארטפונים, וגוף כשרות נפרד יפקח על מוסדות ועסקים בעניין אינטרנט מסונן. עוד על סדר היום - בחינת אפשרות הוצאת פנסיה מ'מגדל' המושקעת בביג, בשל אי החזקתה בפיקוח "גלאט הון" בענייני ריבית. וכן, שינוי דרמטי במסלולי הלימוד בסמינרים: לא רק הוראה, ולא רק בכיתות הגבוהות ה' ו״.
סערת הספורטק - סגר״ע ירושלים ישראל קלרמן בראיון: ״הציבור החרדי הפסיד הערב. אם כולם היו מאוגדים ומתנגדים זה לא היה עובר. לא מאמין שהוועדה המחוזית תתעלם מ-12.000 חתימות של אזרחים. לפחות ביום כזה הבאנו בשורה טובה לתושבי ׳גבעת מרדכי״.
ההדחה בבית שמש - דובר העירייה מתי רוזנצוויג בראיון: ״למרות הכותרות, בית שמש ידעה סערות גדולות יותר. העיר נמצאת בהתפתחות ומה שרואים מכסא ראש העיר לא רואים אנשים בדרג נמוך יותר. הכי קל לצעוק אנחנו דואגים לתושבים״.
הרב אריה לייב רלב״ג רבה של אמסטרדם שפרש היום בראיון: ״אני מאוד עסוק ומתקרב לגיל 70. החלטתי להתפטר. פועל כעת להביא במקומי רב חרדי, מפחד שינסו להביא במקומי רב לא חרדי. החשש שכל מה שבניתי יתפורר״. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.