רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 6 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

שנה ל'צוק איתן' וחשיפת תא פעילי דאעש ביישוב חורה שבנגב - ח"כ שרון גל (ישראל ביתנו) בראיון נרחב על תוצאות המלחמה והפקות הלקחים - ותוקף את חברי הכנסת הערבים ומאשימם באחריות להקצנת ערביי ישראל, ״תא הטרור של דאעש שנחשף בדרום הוא עוד עדות להקצנה המתרחבת בקרב חלקים במגזר הערבי ובאחריותם הישירה של הח"כים הערבים. למורים המעורבים יש מורים בכנסת - שמטיפים לטרור ואחד מהם אף לקח חלק במשט טרור".
על רקע הדיווחים על התקדמות במגעים בין איראן והמעצמות - האלוף במילואים יעקב עמידרור היועץ לביטחון לאומי לשעבר וכיום חוקר במרכז בגין-סאדאת באוינברסיטת בר אילן בראיון: "ההסכם גרוע ומסתירים מאיתנו מידע מה הולך לקרות, ככל שהמשא ומתן נמשך ארה"ב מתקרבת לעמדתה של איראן, יש לישראל ממה לחשוש".
ניק קוליוחין מחדשות 10 בראיון חושף את פרטי ההתעללות במשחטת חברת זוגלובק בשלומי. בין הגילויים: עובדים תולשים תרנגולות מכלובים, מכדררים בהן ומכים אותן. ומספר כי עקב התחקיר מפגינים קשרו עצמם בשלשלאות לשער הכניסה של המפעל. והאם יש גם בעיות כשרות עקב ההתעללות?
שר החקלאות אורי אריאל בראיון: "החלטתי לסגור באופן מידי את משחטת זוגלובק, עקב מידע שהגיע לידי, הנחתי אף הרופאה המרחבית של השירותים הווטרינרים לצד חוקרי יחידת הפצו"ח של משרד החקלאות לפתוח בחקירה מידית ולפעול באפס סובלנות כלפי עבירות צער בעלי חיים".
סקר 'בחדרי חרדים' ממנו עולה שהציבור ישמח אם גדולי ישראל יעסקו בנושא סינון תלמידים מעדות המזרח - האסטרטג נתי גמליאל מגיב: "אם 60% מהציבור מצפה שתהיה התערבות מצד גדולי ישראל או פיקוח ממשלתי, כנראה שיש פה הבעת אי אמון במה שעשו עד עכשיו העסקנים שלוחי הציבור, והם צריכים לעשות חושבים בענין הזה, ולראות כיצד ניתן לשנות את המצב".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.