רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יו"ר זק"א יהודה משי זהב מסכם את הימים האחרונים עד להשגת הסדר מול הנער החרדי שאושפז בכפייה בבית החולים רמב"ם, מרן הגר"ח קנייבסקי פסק כי הילד חייב לקבל טיפול כימותרפי ובירכו שיחלים, הרב גרוסמן ישב איתו וחיזק אותו, כשהילד מתרפק על הרב בבכי תמרורים והרב מחבק אותו כמו אב לבנו.
חיים רוטר יו"ר השומרים בבני ברק מספר על נסיון תקיפה פיזית של מתנדבי השומרים במהלך אירוע בו נתפסו פורצים על חם, מסכם את הפעילות בימים האחרונים ובמהלך צום תשעה באב, ונותן טיפים והמלצות לאלו שיוצאים לנופש וטיולים בימי בין הזמנים בכדי למנוע נזקים ופריצות לדירות.
אסף מלחי,  חוקר ורכז תחום מחקר חרדים במנהל המחקר של משרד הכלכלה בראיון: "גידול בהיקף החברות המעסיקות עובדים חרדים במגזר העסקי, בשנת 2014 מספר העובדים החרדים במגזר העסקי עמד על 101 אלף עובדים, כרבע מכלל מעסיקי החרדים (24%) טענו כי הסיבה לקליטת עובדים חרדים בעסק הייתה בשל העובדה שהנם עובדים טובים ומסורים".
ג'ף דאובה מהועד להגנת הר הזיתים בראיון: "החודש האחרון היה אחד מהשקטים בתקופה האחרונה, סגירת הכביש שעובר דרך הר הזיתים (שנקרא "דרך הלוויות") ואשר היה בשימוש התושבים המקומיים ככביש קיצור לכפרים ערבים שכנים תרם לפיחות באלימות. הצבת כוח משמעותי של משמר הגבול גם עשה הבדל גדול".
ועמרי מניב כתב ירושלים של חדשות 10 מסכם את המהומות בימים האחרונים בהר הבית, ומדווח כי בעקבות פרסום הסרטון בחדשות ערוץ 10 הצעיר שצעק קריאות פוגעניות נגד מוחמד ונגד האיסלאם נעצר, והאם בעקבות המהומות הגיעו פחות מתפללים לכותל המערבי במהלך צום תשעה באב?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.