רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 ביולי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

היועץ לביטחון לאומי לשעבר ונשיא מועצת הביטחון לישראל האלוף במיל' עוזי דיין בראיון נרחב על השלכות ההסכם שנחתם עם איראן, הפעילות למניעת אישור ההסכם בקונגרס האמריקאי, והאם אכן ישראל צריכה לשקול אופציה צבאית?
ד"ר בועז שפירא הכתב הפוליטי ערוץ 1 בראיון עקב הפרסומים על כוונת 'המחנה הציוני' להכנס לקואליציה בראשות נתניהו, האם יש קשר להסכם עם איראן? ומדוע יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון היא זאת שחשפה את המהלך בתקשורת?
ראש העיר בית שמש ר' משה אבוטבול בראיון בעקבות כניסת 'הבית היהודי' לקואליציה בראשותו, מה הם קיבלו? מדוע אלי כהן לא נכנס ופרש? ומספר גם על הביקורים אצל מרנן ורבנן גדולי ישראל להם מציג את ספרו על העיר בית שמש.
בועז ביטון יו"ר ש"ס בחדרה בראיון סוער עקב האיומים על חייו בעקבות מאבקו למען השבת בעיר חדרה, מספר כי הגיש תלונה במשטרה, ומציין בסיפוק כי השבת ניצחה, ברוב של 9 מול 8 הוחלט לאסור על פתיחת עסקים בשבת. ומדוע הביא היום את בנו בן ה-9 לאולם המליאה?
וישראל אוחיון כתב 'השבוע באשדוד' מספר על ההתפתחויות האחרונות בעניין המאבק הכלכלי נגד חילולי השבת במרכז 'ביג' באשדוד, מה הצעדים הבאים הצפויים במאבק? והאם ההפגנות בשבתות מול הקניון משפיעות על הפעילות?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938366 שלוחה 1 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.