רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 ביולי 2015

12 ב'מרכז החדשות':


30 שנה ל'יתד נאמן' במקביל לציון השבת העיתון לידי גדו"י - 3 שנים לפטירת הגרי"ש חלק ב'!
ההקלטה שנחשפה במערכת - בה נשמע מרן הגרי"ש זצ"ל קובע כי "אסור לתת צדקה לאברך שדיבר סרה נגד מרן הרב שטיינמן, ומתבטא: "הוא שוטה, הוא משוגע", או כלשונו "הוא צו דרייטע'ר". הגרי"ש התבטא כי אין לתמוך כלכלית באדם שביזה את מרן הגראי"ל שטיינמן. ההקלטה המלאה.
השמעה חוזרת מהעימות הסוער שהתרחש בין העיתונאי יוסי אליטוב לנציג 'נצח' צביקה הרבסט: "אנחנו מדברים על קבוצה מאוד מיליטנטית, שגדולי ישראל של דגל התורה הוקיעו אותה מתוכה אחרי פטירת הרב אלישיב. אחרי שהם ניסו להשליט בטרור סדר יום קיצוני.  הקבוצה הזאת החזיקה ביתד נאמן, והסתתרה מאחורי גלימתו של הרב אלישיב המון שנים.
סירת חילון ירושלים!
הרב אליהו שלזינגר בראיון סוער: אני קורא מעומק הלב לכל הנציגות החרדית והדתית וכל מי שיש לו כיפה והוא חבר במועצת העיר לעזוב מיד את הקואליציה! מי שנמצא היום בקואליציה הוא שותף לכל מעלליו של ברקת. הוא רוצה להפוך את ירושלים למרכז של ספורט עולמי, למרכז של תיאטרון עולמי וקולנוע עולמי, לפרוש מיד מהקואליציה.
בכיר ביהדות התורה: "נלך עד הסוף - לא חוששים מבחירות"!
בכיר ביהדות התורה אמר כי מפלגתו לא חוששת מהקדמת הבחירות, ותתנגד בכל תוקף לקיצוץ בתקציב ההסכמים הקואליציוניים. בפגישה שנערכה עם ראש הממשלה, הבהירו ראשי המפלגה כי הסכמים יש לכבד, וכי המפלגה מתנגדת לקיצוצים בכל תוקף.
מכשרים: 055-9960510

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.