רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

ווארטים


העולם מלא בכאב אך מלא גם באושר. הכאב מחשל אותך והאושר הופך את המסע לנסבל

היה צדיק אחד שהיה אומר פתגם: יש מצוות שאני בורח מהם ויש עבירות שאני שמח לעבור עליהם. והסביר את זה כך. לפעמים תשמעו מאנשים שמצוה לרדוף או לבייש את פלוני. ממצוות כאלו אני בורח. ולפעמים תשמע מאנשים ׳זה עבירה לעזור לפלוני׳ כאלו עבירות אני אוהב לעבור עליהם

איש אחד נכנס למכולת ושואל את המוכר כמה עולה לחם. שואל אותו המוכר בחזרה: "איזה לחם – שחור או לבן?" עונה לו הקונה: "לא משנה, זה לעיוור.."

פרסי אחד שוכב על ערש דווי ברגעים האחרונים של חייו כשכל המשפחה מקיפה אותו על מנת לשמוע את מילותיו האחרונות.
ואז הם שומעים אותו בקול חלוש: יעל פה? כולם עונים לו כן. דוד פה? כן וכך כל בני המשפחה מאשרים את הימצאותם ליד מיטתו.
אז - וקולו כבר הופך לזעקה - אז למה האור בשירותים דלוק?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.