רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


הראשל"צ והרב הראשי לירושלים הרב עמאר אמר הערב בשבע ברכות בבית משפחת סודרי בהר נוף שאב המשפחה זכה לחתנים אחד אחד והמשובח בניהם הוא הרב משה יוסף בנו של מרן זצ"ל שהוא גם המשובח מהבנים של מרן זצ"ל
--------------------
'מעריב': נשבר עוצר היציאות מהכנסת: 6 ח"כים ושר המריאו היום לחו"ל ביניהם יו"ר סיעת ש"ס ח"כ בן צור.
--------------------
אתר 2525: תלמיד ישיבה טבע למוות במאגר המים בסמוך לבית זית, חבריו סיפרו כי הוא טבע בבוץ ולא הצליח לצאת.
 --------------------
עיריית ירושלים: נכון לעכשיו - ש"ס, אגו"י ו'דגל' מתכוונים להצביע נגד התקציב של הספורטק לראשונה בקדנציה הנוכחית.
 --------------------
ישי כהן ב'סקופים': לשכת ניר ברקת: "ראש העיר הבהיר הערב 'מי שיצביע נגד התקציב של הספורטק יפוטר". קלרמן: "לא שמעתי את זה מברקת, בכל מקרה אצביע נגד כהוראת מרן הגראי"ל שטיינמן"
 --------------------
ניצחון לגדולי ישראל: ברקת בהודעה במליאת העירייה: "לטובת שלימות העיר אני מוריד מסדר היום את סעיף הספורטק וסעיף ההקצאה בגבעת מרדכי עד להסכמה מלאה".
 --------------------
ריבלין בטוויטר
‏השבוע שניר ברקת ירצה לשכוח. ביום שני סטירת לחי מנתניהו. ביום חמישי מהחרדים.
 --------------------
סיעת ירושלים מאוחדת בראשות חבר המועצה אריה קינג יוזם גישור בין ראש העיר לחברי המועצה החרדים
להעתיק את הספורטק לשכונת פסגת זאב
עוד מוסיף מר קינג בניה של הספורטק בשכונה כגון פסגת זאב יוסיף לקידומה ופיתוחה של שכונות
--------------------
דוברות איחוד הצלה: תלמיד ישיבה טבע למוות במאגר המים בסמוך לבית זית, מתנדבי איחוד הצלה, צוותי כיבוי, משטרת ישראל וצולננים של זק"א פעלו בזירה.
 --------------------
סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן אצל ריבלין ובלום ב'קול ברמה': "לא האשמתי את 'דגל'. רק אמרתי שחשבון נפש על תוצאות הבחירות - לא עלי לעשות וכמובן שלא אתפטר"
 --------------------
הקול החרדי: האדמו"ר מבעלזא הגיע כעת לתפילה במערת המכפלה לקראת החתונה.
 --------------------
בהמשך לבית זית - דביר עדני מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "כשהגעתי לזירה נתקלתי בקבוצת תלמידי ישיבה מבוהלים שסיפרו כי חברם שנכנס לשחות במי המאגר לא הצליח לצאת וטבע בבוץ, יחידת הצוללנים של זק"א וצוותי כיבוי פעלו ממושכות עד לחילוץ גופתו, ולמרבה הצער הוא נמשה מהמים ללא רוח חיים ומותו נקבע בזירה"
 --------------------
מינוי נוסף בלשכת דרעי: פעילת המחנה הציוני גב' נילי ברוש, תופקד על הקשר בין משרד הכלכלה והכנסת.
 --------------------
הראשל"צ הגר"י יוסף ביקר לפני שעה קלה במרכז אחיה ביחידה להתפחות הילד ומרכז הלמידה בני ברק בליווי המנכ"ל יצחק לוין, וקבע מזוזה במקום.
 --------------------
באירוע של שטראוס לנשים באולמי סיטי טאוור משתתפות לצידה של עופרה שטראוס: יפה דרעי רעייתו של שר הכלכלה ויו״ר ש״ס הרב אריה דרעי וחוה ליצמן רעייתו של סגן שר הבריאות ויו״ר יהדות התורה הרב יעקב ליצמן.
 --------------------
ברוך דיין האמת -  הבחור שטבע: שלום מורי ז"ל. אביו הרב ינון מורי משגיח ישיבת 'אור החיים'.
 --------------------
מוטי סגל ב'קוקר': למרות הסיכומים עם יהדוה"ת בנוגע לחוק הגיוס, הגר"ש אויערבך בהוראה: "להמשיך לא להתייצב, לא רוצים שום התקרבות ולא לחפש פיתויים"

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 --------------------
עמית סגל: שני מקורבים לנתניהו פנו השבוע לבכיר ב'יש עתיד': תמסור ליאיר שיקבל את תיק בחוץ, 3 משרדים ו-2 ועדות בכנסת. לפיד דחה על הסף. תגובת נתניהו: להד"ם.
 --------------------
ליצמן הערב ב'פיליפוליטיקה': "מי זה שלמה רוזנשטיין? אני מכיר כמה רוזנשטיין אבל לא שלמה".
 --------------------
שבתי גרברצ'יק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "דיון הפקת לקחים ראשון נערך היום אצל שמעון לביא מפקד משטרת מרחב דן בעקבות האסון בהלווית הגר"ש וואזנר זצ"ל, הוחלט כי יוקם כוח סדרנים אשר יוכשר ע"י המשטרה במסגרת יחידת התנדבות שתורכב מאנשי הקהילה החרדית, עוד הוחלט על ניסוח 'מסמך זהירות' ע"י המשטרה שעליה יחתמו גדולי הרבנים"
--------------------
 חצות במקור החדשות הקו המביל במגזר החרדי
●חיים אוטמגזין יו"ר יחידת הצוללנים של זקא בראיון כאוב על החילוץ של בחור הישיבה מהבריכה בבית זית מיששנו את המיים כי לא ניתן לראות כלום במים העכורים עד שמצאנו את הרגל שלו.
●דביר עדני מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מספר על הטרגדיה הנוראה שחוזרת בשנית באותו  מקום ועל הצרחות של חבריו הנואשים שקראו לעזרה ולא היה ניתן לעשות כלום.
●הרב עזרא הללויה מנהל מוסדות פני מאיר בכפר יונה מספר על התנכלות מגממתית מצד תושבי חילונים שרק מתנכלים לתושבים החרדים באזור הוא לא נותן הרבה סיכוי שאריה דרעי ישנה משהו בנושא ואומר למרות הכל הצלחנו להקים 30 בתי כנסת .
●הרב אברהם טרגר יו"ר קו המאבק של אנשי הפלס מספר על החלטת עו"ד אביגדור פלדמן שההטרדות הטלפונית הם כלל לא הטרדה והם ליגטימיות לחלוטין וחושף לראשונה מהיכן המימון לשלם לעו"ד מהצמרת.
--------------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳: הדרמה הערב בעיריית ירושלים!
מני גירא: ״הפארסה המביכה סביב הספורטק - מאבק שמניעיו אינם כשרים וישרים, ואף הביא לדחיית הקצאה לחרדים לראשונה בגבעת מרדכי, הביא את ניר ברקת לנקודה חלשה, אבל מכריו יודעים להעריך כי התנהלותו מול החרדים שהפרו סיכום עימו, תהיה מהיום אחרת.״.
יהושע פולק בראיון: ״הבעיה המרכזית של הספורטק - שיגיעו אנשים למקום בשבת ויהיו חייבים לעבור דרך השכונות החרדיות. בעיה נוספת - שבעלי חנויות וקיוסקים רבים יצטרכו לפתוח בשבת. יש פיתרון של כביש 9 שאז לא יעברו דרך חרדים״.
מפקד מרחב דן שמעון לביא בראיון: ״בעקבות האסון בהלווית הגר״ש וואזנר זצ״ל ניסחנו היום מסמך ברור שיקבל את אישור גדו״י. כל פרט בלוויה אפילו מי יספיד, בהכל נהיה מעורבים״. המקובל הגר״י עדס בראיון: ״שמעתי את הראיון אמש של יהודה גליק ב׳קול החרדי׳, עפ״י כלל פוסקי ההלכה גם הציונים, מדובר באיסור דאורייתא וחשש איסור כרת. רב שהתיר לעלות הוא חוטא ומחטיא״.
רבה הראשי של בריסל הרב אברהם גיגי בראיון: ״נפגשנו אמש לראשונה עם מלך בלגיה. הוא הזמין אותנו בגלל שרשרת הפיגועים האחרונים והפרסומים כי היהודים רוצים לברוח לישראל. הוא הבטיח להגביר את השמירה בכל המוסדות שלנו״. 
 --------------------
  מהדורת חצות בסקופים: אסון כבד - בן הישיבה שלום מורי ז”ל טבע במאגר מים.
• חברו וידידו הקרוב מאיר לביא בראיון: "שלום היה הבחור המתמיד ביותר בישיבה, התקשרו אלי ואמרו שהוא במצב קשה לא יכולתי לעכל את הבשורה".
• חיים אוטמזגין מזק”א בראיון: "באותו המאגר טבע למוות בחור ישיבה נוסף לפני כשנה".
• סערת הספורטק בירושלים, יהושע פולק ששימש יו”ר ועדת תכנון ובנייה בעת אישור התוכנית: מדובר על פארק כמו גן סאקר, אלא שיש חשש שיגיעו לשם מחללי שבת, ולכן יגיעו להסכמים עם ברקת על סוג הפעילות שם.
• ח״מ עיריית ירושלים משה ליאון: האיום לפטר את החרדים הוא איום סרק כי הקואליציה היתה מתפרקת.
• מיכאל מלכיאלי מש”ס: הנושא יעלה לדיון שוב בישיבה הקרובה, חכם שלום הורה להתנגד בתוקף.
•• מועצת הפרשנים של הסקופים עם ישראל כהן, ישי כהן, איתי גדסי ויקי אדמקר: האם ברקת התקפל? יש קשר בין המאבק באשדוד למאבק בירושלים?
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.