רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 במאי 2015

חובת ההתנצלות

הרב אליהו קאופמן

   אינני מסכים לדרך החינוך של הרב אהרון הרמתי. אינני מחבב – בלשון המעטה, את העו"ד שלו. אבל אני מברך את הרב הרמתי על כך שביום ג' ה-23 למאי 2015 הוא קידש שם שמים. הוא לא עשה משהו מיוחד אלא פשוט הר העלילה המלאכותי שנבנה נגדו פשוט הוליד עכבר. מול פרשיות ה"רבנים" פינטו, מצגר, ברלנד, עמר, בקשי – דורון, קריספל, אילון, חן, אלברנס ןעוד רבים אחרים וכמו כן גם מול כל עסקני, שרי וראשי ש"ס ואף "יהדות התורה" והציונות הדתית, הרי שהמשטרה הודתה במקרה של הרב הרמתי כי לא מצאה דבר נגדו בכל הנוגע לניאוף, גזל והתעללות. מי שעיניו בראשו וה"שולחן ערוך" בידו חייב היה להגיע אל הרב הרמתי ולתת לו חיזוק של שמחה, ואילו כל מכפישיו היו צריכים לבקש ממנו סליחה. אבל הנה ההיפך קרה וזה פשוט מדהים!

    אותם אלה שממשיכים לזעוק "הוא זכאי" לזכותו של כל גנב חרדי, אותם אלה שהופכים כל עושה תועבה ל"צדיק" שה"משטרה הציונית מתעללת בו", אותם אלה שרואים בעיניהם את רבם שסרח מודה בעבירותיו ואף מוכן להפוך ל"עד מדינה" (!) אך טוענים כי העונש נגדו היא "התעמרות אנטי דתית", ואותם אלה שעל כל דבר רשע הם מצביעים כ"זיכוי הרבים", הרי שפתאום פיהם נאלם ומראם נעלם יחד עימו, כאשר הוכח כי רב בישראל נרדף ונעצר ללא סיבה אמיתית. פשוט עולם הפוך. אותה משטרה ש"שונאת דת וחרדים" היא גם זו שחקרה ועצרה את הרב הרמתי ושאף סגרה את מוסדו. לאותה משטרה אין מניע מיוחד לנהוג נגדו ב"כפפות משי" לעומת האחרים, ולראיה הרי שהמשטרה עשתה הכול כדי לבדקו ולחקרו שתי והערב. והנה האיש יצא נקי אך כנראה שחסרים לו לא מעט דברים שיש לאלה שאותה המשטרה מצאה אותם אשמים, ורובם גם יצאו אשמים בבית המשפט. אבל מה לעשות ולרב הרמתי אמנם חסרים  הרבה דברים שיש לשאר האחרים שהמשטרה חשפה את קלונם ושלחה אותם אחר אי כבוד לבין הסורגים או ל"עבודות שרות". מה לעשות ולרב הרמתי אין בריונים שמשתוללים בבית משפט גם כשמוכחת אשמת רבם. מה לעשות ולרב הרמתי אין פרחחים שמציירים כתובות נאצה רק כדי להטות את הדין לטובת רבם שסרח. מה לעשות ולרב הרמתי אין תמיכה של "רבני ממון" שמארגנים לו "מסיבות ממון" ומציינים את רדיפתו על אף שעבר על איסורי תועבה בנשים והתעללות בילדים. מה לעשות ומאחורי הרב הרמתי אין כוחות פוליטיים שייללו על "אפליה עדתית" ו/או "אפליית חרדים". מה לעשות ולרב הרמתי אין חסידים שוטים שלעבירות רבם ימצאו "פירוש קדוש" מה"זוהר הקדוש". אין לרב הרמתי את כל אלה משום שיש לו בנות שבריריות שפיהן אינו יודע שקר והתנהגותן כמלכות ממש, ולכן הן אינן יודעות להפוך ימין לשמאל ושמאל לימין. והעיקר, אלה הן בנות מלך שכל כבודן פנימה ולכן הן מנועות מלהגיב גם כשדמן – ובמיוחד דם רבן, נשפך כמים. אבל מישהו מה"גדולים" וממשמשיהם היה חייב להגיב לזכותו, לפחות לאחר שהמשטרה הרימה את ידיה. אבל זה לא קרה – מה שמוכיח כי ה"יהדות החרדית", פשוט בצרה צרורה של "מדבר שקר תרחק" ובצרה של חנופה קשה.
     באמת המידה הסוציולוגית ישנה חברה שהיא "ראשונית" ומולה חברה שהיא "משנית". "חברה ראשונית" היא כזו שכל מאווייה בנויים על הקשר האישי של חבריה, כשהרעיון האידיאולוגי יכול להיות שונה מחבר לחבר. החברות היא על בסיס של חיבה, קשר אישי ובמיוחד קשר שבטי ומשפחתי. "חברה משנית" לעומת זאת היא חברה שבה החברים מאוחדים משום הרעיון המשותף, ללא קשר לקשרים חבריים ו/או משפחתיים ושבטיים. החברה החרדית הייתה אמורה להיות מאוחדת על סמך הרעיון התורתי, ומי שלא יאמצו היה אמור לזלוג ממנה במסגרת "את אביו ואת אימו לא הכיר". אבל זה למעלה מעשרות שנים לאחר הקמת המדינה שבמקום שהתורה והמצוות יאחדו את היהודים החרדים הרי שהחברות האישית באה במקום זאת עם תלבושת אחידה בשחור לבן ועם פולקלור מאכלים מ"תחום המושב" שהיה קיים לפני שנים רבות בין אוקראינה, ביאלרוסיה ופולין. כל זאת בתוספת של עסקי ממון ממשלתיים שעסקנים רודפי בצע מנהלים אותם בשם ה"הסכמים הקואליציוניים", ואילו הרבנים הפכו להיות השפוטים שלהם מכורח "הכסף יעוור ויסלף". אי לכך לא פלא שרבנים ועסקנים שנתפסים בתועבות, בגזל ובמרמה מוגנים היטב ע"י ה"גילדה הראשונית" הזו משום חברותם האישית והמשפחתית בה ואילו מי שנתפס על דברי תורה – אך אינו שייך ל"גילדה" המפוקפקת הזו, מוצא את עצמו מנודה גם לאחר הוכח כי תפרו לו עלילה נוראה.
    מיותר לציין איזה חילול שם ה' נגרם מכל הפרשיות הסותרות הללו, אבל הייתי מצפה שלפחות אלה שחתמו וכתבו נגד הרב אהרון הרמתי – והם עודם בין החיים, שירימו טלפון אליו, ואף יעלו אליו לרגל לבקש את סליחתו משום שביום הדין הרי שבשמי מרום היהדות נשפטת כ"קבוצה משנית" ולא כ"קבוצה ראשונית"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.