רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 20 במאי 2015

ווארטים


״אל תיתן למה שאתה לא יכול לעשות, למנוע ממך לעשות - את מה שאתה כן יכול לעשות״.

״את החיים צריך לחיות במבט קדימה, אבל מבינים אותם כאשר מתבוננים אחורה״.

בבני ברק הגיעה ילדה לבושה חליפה יפה לבית ספר, שאלה אותה המורה איפה אמא שלך קנתה חליפה יפה כל כך, הילדה בת השמונה ענתה אמא שלי קונה הכל בדואר, למחרת היא נזרקה מהבית ספר

אברך מתקשר לחברותא שלו ב9:15 ומבקש: פתח גמרא על הסטנדר שלי שיחשבו שאני פה.
עונה לו החברותא.
אתה לא יודע? הראש כולל כעת בחו"ל...
משיב לו האברך. ואז מה?  אם הראש כולל לא נימצא הקב"ה לא רואה...?

נכנסתי לבנק בתל אביב, ניגשתי לפקיד במחלקת הלוואות. ואמרתי: ״אני טס לארצות הברית בענייני עסקים, אני צריך 1000 ש׳ח הלוואה״.
הפקיד ענה לי: ״אין בעיה אדוני, אך הבנק צריך פיקדון על מנת להעניק לך הלוואה של אלף ש׳ח״
הכנסתי יד לכיס והוצאתי מפתחות, נתתי לפקיד מפתחות של מכונית ב.מ.וו X6 חדשה, שחנתה על המדרכה בכניסה לבנק ואמרתי לו: ״הנה, זה יהיה הערבון שלי״
הפקיד קצת התבלבל אך הסכים לקחת את הרכב בשווי חצי מיליון שקל.
מסתבר שאחרי שיצאתי משם הפקיד רץ לספר למנהל הבנק ולכל הפקידים על אותו אשקלוני פתי שהגיע לבנק בתל אביב והשתמש ברכב שעולה חצי מיליון ש׳ח, כפיקדון להלוואה של 1000 ש׳ח.
מנהל הבנק לא האמין וביקש ללכת יחד הפקיד לראות את הרכב, יצאו בחוץ ובאמת ראו ג׳יפ ב.מ.וו X6 לבנה, חדשה. וואלה אכן אשקלוני פרייאר. המנהל ביקש ממחלקת התחבורה בבנק להחנות את הג׳יפ היקר בחניון השמור של הבנק..
אחרי חודש חזרתי מנסיעת העסקים וחזרתי לבנק להחזיר את החוב, שלפתי מהכיס את אותה חבילה של אלף שקל, עדיין עם הגומיה של הבנק ושמתי אותה על שולחנו של הפקיד, בתוספת ריבית של 6 ש׳ח, קולטים ריבית של 6 ש׳ח? גרושים
הפקיד כמובן קרא למנהל הבנק להציג לו את האשקלוני הפרייאר..
המנהל אמר לי: ״אדוני, אנחנו שמחים מאוד לעשות איתך עסקים ונשמח לעמוד איתך בקשר גם בעתיד, אך אני קצת סקרן, למה לקחת הלוואה של 1000 ש׳ח אם יש לך רכב כזה? ולמה שמת רכב בשווי חצי מיליון ש׳ח כנגד הלוואה של אלף ש׳ח?״
חייכתי אליו ואמרתי: ״נשמה של ברבור, תנסה לחשוב איפה בכל תל אביב אני יכול להחנות את הב.מ.וו שלי לחודש שלם במחיר של 6 ש׳ח, ולהיות בטוח שהיא תהיה שם כשאחזור?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.