רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במאי 2015

מי מינה את הרב גרליצקי לרבה של חב"ד בתל אביב?

שלום לך הרב חיים שאולזון היקר!

אני עוקב אחרי האתר שלך מהיום בו הוקם, עוד כשהייתי בחור ישיבה, ורציתי לומר יישר כוח על העבודת קודש שאתה עושה בכך שאתה מפרסם שחיתות של אחינו החרדים, יהיו מי שיהיו, ואולי גורם בכך שיופחת השחיתות או לכל הפחות שמי שעושה מעשה לא טוב אתה מפרסם זאת למען יראו וידעו!

הרבה דברים שקוראים/קראו בחב"ד אני חושב לכתוב לך או לא, אך לא עשיתי זאת. הפעם לא הצלחתי להתאפק.

יצא לי לאחרונה לשים לב ושיש עיתון כפר חב"ד (אתה יכול לראות בעצמך) שהרב גערליצקי כותב שם טור. הרב גערליצקי כותב יפה. יפה מאוד אפילו.

דבר אחד משך נורא את עיניי. 

הרב גערליצקי פועל בתל אביב כן או לא, הרבה אפשר לכתוב בנידון. וכמו שאפשר לראות בתמונה ששלחתי לך ככתוב: שליח ראשי לתל אביב, רב מרכז תל אביב וכו'.. אבל וזה אבל גדול.. משליח ראשי ורב מרכז תל אביב ועד לרבה של קהילת חב"ד בתל אביב?? 

אני פונה אליך בשביל שתפרסם את זה כאן, ואשמח אם הרב גערליצקי או מישו אחר יוכל לומר לי מתי בדיוק, מי בדיוק, ואיפה הסמיכו אותו לרבה של קהילת חב"ד בתל אביב??

לאחר שהרב של קהילת חב"ד זו, הרב משה אשכנזי ע"ה נפטר חלק מהקהילה ביקשו את הרב הלפרין חתנו של בנו הרב חיים אשכנזי ע"ה להיות להם לרב הקהילה. אבל בנוגע לרב גערליצקי.. לא שמענו דבר כזה מעולם.!!!!!

לפלא הוא הדבר שעיתון מכובד כדוגמת עיתון כפר חב"ד ישתף ומשתף פעולה עם כזה דבר, נטו שחצנות יהירות ושטלתנות של הרב גערליצקי.

הרב שאולזון, אתה מוזמן לבדוק את הנושא לעומק ולראות ולדעת שאכן כן הדבר. 

בתקווה שתשתף את מה שאני כותב לך,
חסיד חב"ד כואב מתל אביב (בעילוי שם)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.