רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 14 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


דן מרגלית ב'ישראל היום': הרב פינטו נענש, אך עתה עלול להתחיל תהליך סחבת. נחוץ לצמצם תקופת המתנה זאת. בוודאי לאור האלימות שהפגינו חסידיו במתחם בית המשפט ואין פוצה ומצפצף.
------------------
בהמשך לחוות הדעת שהציג היועמ"ש יקיים מחר ראש הממשלה בנימין נתניהו התייעצות עם גורמים משפטיים. גורם בכיר בליכוד מזהיר כי אסור שהכתם השחור של דרעי יידבק בנתניהו ועליו לעשות הכל כדי שלא יהיה בממשלה. אם לא, הציבור לא יסלח לו.
------------------
תגובת תנועת ש"ס: תנועת ש״ס מקבלת את חוות דעת היועץ המשפטי לממשלה הקובעת במפורש כי יתקשה להגן על מינויו של יו"ר התנועה הרב אריה דרעי לשר הכלכלה, הדתות, הגנב והגליל ומצפה שהגנב דרעי יכבד את בית המשפט ורוב הציבור בישראל ויודיע כי לא יכהן כשר לפני שנתניהו יעשה זאת.
יש לברך את בית המשפט ולכבד את החלטתו לקיים מוסר שילטוני ויושרה ציבורית בפרט שהאירועים שעמדו ביסוד ההליכים המדוברים גזלו ופגעו בקופת הציבור וגרמו לחילול ה' על ידי שוחד, שלמונים ושחיתות
------------------
כמה עדכונים אחרי ארוחת בוקר  הזמר דודו פישר התגרש מאשתו אחרי שתפסה שהוא נשוי לבחורה צעירה מצרפת. הוציאה ממנו פיצוי של כמה מיליונים + 50 אלף שקל בחודש.
------------------
אשתו של דומב חזרה לארץ ומתגרשת ממנו אחרי שגילתה שמנהל...
------------------
בן של רפאל הלפרין התגרש ומתחתן עם צעירה בת 25 מצרפת.
------------------
ח"כ איוב קרא חש ברע ופונה לביה"ח 'הדסה'.
 ------------------
שלזינגר ב'בחדרי' על פרשה שמסעירה את אשדוד: חרדי תושב העיר נעצר בחשד שסחט שני אברכים, איים על אשת וחמות האברך. הוא חשוד גם בניסיון דריסה.
 ------------------
אלי בן דהן ל'סרוגים': "נתניהו רצה לכתחילה לתת לחרדים את תיק הדתות המלא. אני קורא לש"ס בואו נחליף, קחו את הסגנות בביטחון ותנו לנו סגן שר בדתות".
 ------------------
ברוך דיין האמת: הרבנית מרים שטרנבוך ע"ה אשת רבי אליהו ראב"ד אנטוורפן ואחות האדמו"ר מסערט ויז'ניץ. ההלוויה ב-2 בי-ם וב-4:30 בב"ב לביה"ח ויז'ניץ.
 ------------------
לאחר עיכוב של 7 שנים - אושרה אמש תוכנית התב"ע באחיסמך. המשמעות: מתחילים לבנות 3600 דירות.
 ------------------
אברימי קרויזר ב'קול חי': "אריה דרעי אחרי 22 שנה יושבע הערב לשר בכיר. לא יהיה דיון בבג"צ עד ההשבעה. מעריך שזה יסתיים בדחייה". יהודה אבידן: "תהיה עד הערב חו"ד ועמדת רה"מ שמגנים על המינוי".
 ------------------
 אסון במודיעין עילית: הגב' בלהה ויסנשטרן ע"ה אשת הרב אברהם, נפטרה כתוצאה מסיבוך בניתוח שעברה אמש. השאירה 10 ילדים.
 ------------------
דוברות הליכוד: ישראל כץ בנוסף לתחבורה, ישמש גם כשר המודיעין ויכהן כחבר בקבינט.
 ------------------
ברסלב נייעס: הרב שמעון שטיין מארגון 'לקדושים אשר בארץ' מספר על העלייה ההמונית שצפוייה מחר לקבר יוסף הצדיק בשכם לרגל 'יסוד שביסוד', והאם ניתן עדיין להצטרף לנסיעה?
 ------------------
אריק בנדר בטוויטר: צחי הנגבי יצא מרוצה מלשכת נתניהו וישמש כשר בממשלה הבאה.
 ------------------
'ערוץ 2': חייל חרדי התקבל לקורס טיס של חיל האוויר.
 ------------------
גירא ב'קול חי': החלטות המועצת הצפויות לקבל אישור הערב: שרי ש"ס דרעי ואיציק כהן. הסגנים נהרי ואזולאי. מרגי ו.חינוך. ועקנין סגן יו"ר הכנסת. בן צור יו"ר הסיעה. 
 ------------------
ברכת מזל טוב למוישי פרוש מנכ"ל 'המבשר' להולדת הבן, ולאביו סגן השר הנכנס ח"כ מאיר פרוש להולדת הנכד.
 ------------------
נדב פרי בטוויטר: גלעד ארדן יצא מהפגישה עם נתניהו ללא שהושג סיכום. ישובו ויפגשו.
 ------------------
יעקב אשר ב'קול חי': "ההישגים של ח"כ ליצמן, גפני ופרוש הושגו בזכות שהצטרפו ראשונים לקואליציה וגרמו לשאר השותפים להתחייב לסיכומים הערכיים של יהדוה"ת. הישגים אלו חשובים יותר מריבוי תפקידים".


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא: ״הדרמה של הרגע האחרון. ישיבת סיעה ביהדות התורה מחר צפויה להיות סוערת. בדגל נותרו ללא תפקיד לאשר, דורשים מחצית מהתפקידים ולכן מבקשים את מחצית הקדנציה של אייכלר כסיו"ר הכנסת. באגודה מגבים את אייכלר וגפני זקוק לרוב בהצבעה ליו״ר ועדת הכספים. כחלק מהדרמה, מקלב הצהיר בעד ישיבה עם לפיד נגד ליצמן״.
שר החינוך לשעבר שי פירון בראיון: "למרות הצעקות שחטפתי היום מגפני, אני מניח כאן הזמנה לבוא לשיח ענייני עם כל מי שתוקף אותי. אני דווקא לא חושב שהחרדים גנבו ושדדו את תקציבי החינוך. אין סיכוי שמישהו מ'יש עתיד' יערוק לבדו לקואליציה".
ח"כ אלי כהן 'כולנו' בראיון: "כחלון אדם מסורתי שתמיד חי בשלום עם החרדים. המטרות כרגע של 'כולנו' והחרדים הם משותפות, לכן נאחד כוחות ונעבוד יחד עם ליצמן בבריאות וגפני בכספים. אפשר לשרוד כך קדנציה שלמה".
ח"כ אורן חזן 'הליכוד' בראיון: "כולם יצביעו בעד ביטול הסנקציות הפליליות. הספין שאין שיוויון בנטל רק בציבור החרדי, זה בלוף גדול. האמירות השקריות שהחרדים גנבו את הקופה, אלו נסיונות של האופוזיציה לייצר כותרות בתקשורת".
המאבק באשדוד - מארגן העצרת ישראל הרשקוביץ בראיון: "המשטרה אישרה לנו הערב סופית. נערכים ל-15.000 איש. מקבלים המון גיבוי מתוך הציבור החילוני. מדובר בעצרת של שעה בלבד מ-6 עד 7. פרקי תהילים ותקיעת שופרות. כל רבני העיר וחברי הבד"ץ ישתתפו".
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים:
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי על המתח בש״ס לקראת המינויים: מי צפוי לשמש כסגן שר הדתות? האם הדרישה של ׳דגל׳ לשוויון בחלוקת התפקידים הוגנת?
• הקרב על תפקידי השרים בליכוד - אריק זיו עורך ליכודניק: ארדן משחק כעת פוקר פייס עם נתניהו כדי לקבל פיצוי בנוסף על התיק לבט״פ. מעריך שעד מחר בצהריים הסאגה הזו תסתיים.
• ח״כ לשעבר אמנון כהן מש״ס: אני עדיין רואה את עצמי כחלק מהתנועה שיש לה הישגים רבים במו״מ הקואליציוני. כולם מוכשרים לכהן בתפקידים שהושגו ואני בטוח שהמועצת תקבל את ההחלטות הנכונות.
• המאבק על פתיחת הביג באשדוד - העיתונאי דור גפני מרדיו דרום בראיון: החרדים נטועים חזק בקואליציה של לסרי ולא ימהרו לעזוב. גורם חרדי אמר לי: עלינו על עץ גבוה.  
• ביה״כ בביתר מס׳ ימים ללא חשמל - חוב משותף העי׳ ושטיבלאך 'האלמין׳ בסכום של 24 אלף ש״ח. ישראל ראב מוותיקי ביה״כ בראיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.