רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 8 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


דוברות איחוד הצלה: מאז תחילת מבצע האבטחה אמש בסמוך לציון הרשב"י במירון מתנדבי איחוד הצלה העניקו עד כה (19:15) טיפול רפואי ראשוני ל-192 נפגעים באורח קל, מדובר במקרים של עלפונות, פציעות, כוויות, התייבשויות כתוצאה מחוסר בנוזלים, חבלות, בעיות נשימה, ונפילות מגובה.
------------------
מאות רופאים פרמדיקים וחובשים של איחוד הצלה במשמרות סביב השעון ימשיכו לאבטח רפואית את רבבות העולים למירון עד מחר בשעות הבוקר.
------------------
משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "לצערנו היינו עדים בשנים האחרונות לתאונות דרכים קשות שנגרמו כתוצאה מעייפות הנהגים השבים לביתם ממירון. חובה לנקוט במשנה זהירות, ובמקרה של עייפות יש לעצור בצד הדרך במקום בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים, הקריאה מופנית גם לנוסעי התחבורה הציבורית שיקפידו לשמור על קשר שיחה עם הנהג, לעקוב אחר רמת ערנותו ולא להסס להציע עצירה למנוחה בעת הצורך".
 ------------------
נשיא ארה"ב ברק אובמה שיגר ברכה לבנימין נתניהו על הקמת ממשלתו הרביעית.
 ------------------
בשמחת ה'וואכט נאכט' וטיש ל"ג בעומר בבעלזא משתתפים כעת: האדמו"ר מנאראל, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, והאדמו"ר מקאמרנא.
 ------------------
מי יהיה שר הדתות הבא?
 ------------------
אולמי ארמונות וולף בירושלים מתקיימת כעת שמחת החתונה לבן ראש מועצת רכסים יצחק רייך.
 ------------------
'כלכליסט': דרמה באי.די.בי: מוטי בן משה הודח מתפקידו כיו"ר משותף. אלשטיין מהיום ישמש כיו"ר היחיד של הקבוצה.
 ------------------
אשדוד: הפסקת חשמל בחלקים מהעיר עקב עמוד חשמל שקרס.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 ------------------
מהדורת  12 ב'קול החרדי':  
ירידה דרסטית בכמות האנשים במירון - אנשי מירון מאשימים!
   
יו"ר זק"א יהודה משי זהב בראיון:  "מדברים על לפחות 100.000 איש פחות. זה ירידה משמעותית. התנהל פה מסע הפחדה, המשטרה הפחידה רק בתקשורת החרדית והציבור בחר להישאר בבית. מאז המחדל בהלווית הגר"ש וואזנר זצ"ל הולכים במשטרה על כל הקופה. לא זוכר ב-30 שנה האחרונות מקרה טראגי בל"ג בעומר במירון".   

איש מירון יצחק שיינין בראיון:  "מוכן להתחייב שלפחות שליש מהציבור לא הגיע השנה. הייתה מגמה של המשטרה להפחיד את הציבור, הלווית הרב וואזנר עזרה להם. עיקר האנשים שלא הגיעו - בעלי הרכבים הפרטיים. העיקר שיגידו שהם הצליחו".    

הפרשן דן מרגלית 'ישראל היום' בראיון:  "ביבי בצרות - בכירים במפלגה שלו לא יצביעו על הרחבת הממשלה. נתניהו יתמקד בתקופה הקרובה בלפורר מפלגות כדי לקחת מהם חלקים ולהרחיב את הקואליציה. ליברמן יבנה את עצמו כמנהיג הימין באופוזיציה".    

ח"כ מיקי זוהר 'הליכוד' בראיון:  "יש מתח גדול בתוך המפלגה לקראת חלוקת התיקים. ישראל כץ ובוגי היחידים שרגועים. יש סיכון גדול בממשלת 61, אני אופטימי רק כי החרדים בתוכו והם מבינים איך לעבוד גם במצב כזה".    

סערת התחבורה בשבת - עידן יוסף 'ניוז 1' בראיון:  "זה כדור שלג שמתגלגל. אחרי ירושלים והאוטובוסים הפרטיים, עכשיו בת"א מרחיבים את המוניות. גם בהוד השרון ורעננה מדברים על הפעלת תחבורה בשבת. במשרד התחבורה מכחישים שידם במעל, קשה להאמין להם".
------------------
מהדורת חצות בסקופים:
הילולת הרשב”י במירון, האם השנה היו פחות משתתפים בציון הרשב״י?

• העיתונאים איתי גדסי, משה ויסברג, ישראל כהן, ואלי ביתאן: האם הציבור חשש בשל הלווית הרב וואזנר זצ”ל? מדוע חברות האוטובוסים מדווחים על עלייה במכירות הכרטיסים?

• איש מירון יצחק שיינין: "לפחות מאה אלף איש לא הגיעו השנה בגלל הפחדות המשטרה, אין כאן שום סדר מופתי אלא ירידה חדה בכמות המשתתפים".

• הד”ר הערבי מטעם 'איחוד הצלה' סלאח שנעה: "אני משתתף מטעם הארגון גם באומן וגם במירון, ולא היו השנה פחות משתתפים. אנשים הגיעו הפעם יותר בשעות היום ולא בלילה".

• הרב יהודה לייב מ'אור הרשב”י': "כמות האוכל והסעודות מלמדות שהיו רבבות כמידי שנה בשנה, הציבור הגדול הגיע השנה בשעות הבוקר והפתיע את הכנסות האורחים".

• יואלי הופמן מחברת ההסעות 'דרך החיים': מכרנו כפול כרטיסים משנה שעברה
------------------
'12' ב'גל הדיווחים'

''מבצע ל''ג בעומר ה'תשע''ה הסתיים בהצלחה''

הרב יוסי שווינגר מנהל המקומות הקדושים בראיון: אין ירידה באחוזי המשתתפים בהילולת הרשב''י, ב''ה עד כה הכל עבר בשלום ומבצע מירון ה'תשע''ה הוכתר בהצלחה. ייתכן ובשנה הקרובה יעשו שביל סביב הציון שתאפשר לכלל הציבור להגיע לדקות ספורות לציון הקדוש.

שבתי גרבציק, דובר המשטרה למגזר הדתי והחרדי מסכם בסיפוק את הצלחת מבצע מירון 2015, ומציין את ההערכות הנרחבת כהפקת לקחים משנים קודמות ומהלווית מרן הגר''ש וואזנר זצ''ל.

איש ירושלים הרב ישראל גליס במסע הסטורי מרתק ומיוחד על ההבדלים בין הילולת רשב''י כיום להילולא בשנים עברו, אומר תודה לאלו שפעלו למען ההצלחה ולא חושך בביקורת נגד אלו שמכשילים את המשתתפים בהילולא. וגם: אדמו''רי איזה חסידות מחזיקים בוותק של שנות ההדלקה הרבות ביותר?

''בירושלים חגגו בקבר שמעון הצדיק''

יוני יוסף ממארגני ההילולא בקבר שמעון צדיק מספר על ההסטוריה של המקום וממתי התחילו בהדלקה במקום בל''ג בעומר. ומי הדליק השנה את המדורה?

''שבוע וחצי לרעידת האדמה בנפאל''

שליח חב''ד בקטמנדו הרב חזקי ליפשיץ: זיהינו גופות של שתי יהודיות מגרמניה שנהרגו ברעידת האדמה בנפאל והצלחנו להביא אותם לקבורה יהודית בגרמניה. איך מזהים שמדובר ביהודי? ואיך חגגו שם ל''ג בעומר בצל האסון?

''ליברמן פרש והמאבק על תיק החוץ נפתח מחדש''

שלומי סגל: גלעד ארדן, יובל שטייניץ וסילבן שלום מתמודדים על משרד החוץ. שלום העביר מסר לנתניהו כי לא יתמוך בהגדלת מספר השרים אם לא ימונה לתפקיד. האם נתניהו ייכנע שוב?

''לפיד מסית נגד החרדים שאינם עובדים''

אביגדור רבינוביץ מארגון 'עבודות לחרדים' מביא בראיון את הנתונים המלמדים על ירידה באחוזי החרדים ההולכים ללמוד במכללות ואומר כי העליה במספר העובדים היא למרות לפיד ולא בגללו. רבינוביץ חושף כי בקרוב יעלו עם קמפיין שיכלול את הנתונים האמיתיים של אחוזי העובדים החרדים.

''החמאס חופר מנהרות טרור מתחת לגבול עם ישראל''

דובר קיבוץ נירים ארנון אבני מספר בראיון על חששות התושבים ועל הרעשים של החפירות שהם שומעים מתחת לבתים ומספר על תוצאות בדיקת החברה הפרטית שבדקה את חששות התושבים. ומדוע נאלצו לשכור חברה פרטית? האם צה''ל אינו מתייחס אליהם ברצינות
------------------
חצות בעדכונים:

סיכום מבצע מירון תשע"ה- נצ"מ אילן מור ראש הזרוע המבצעית באגף התנועה בראיון: "מסיכום ראשוני עולה כי חל גידול של 25% במכירת הכרטיסים והנסיעה בתח"צ אני מודה לשוטרים הקצינים והמתנדבים" ומוסיף: "מנהלת שירות התח"צ של משרד התחבורה עשו עבודה מיוחדת"

נתן בנשימול דובר כבאות והצלה מחוז צפון בראיון: "השנה טיפלנו בשתי מקרים בולטים אך היה סדר מיוחד יותר מכל שנה" ומפרגן לארגון איחוד הצלה

אושי שלומוביץ מנכ"ל ארגון הצלה בראיון: "נערכנו ל300 מתנדבים והגיעו בפועל 500 טיפלנו בכל המקרים ופעלנו בשת"פ עם כל הגורמים הרלוונטיים"

מרכיבים ממשלה- הפרשן הפוליטי ניצן קידר בראיון: "המלחמה בליכוד החלה סילבן שלום דורש את תיק החוץ אך כנראה שלא יקבל ומי שעלול לספוג את הנקמה של נתניהו בבנט הוא ח"כ איוב קרא מהליכוד"

אריק זיו עורך אתר ליכודניק בראיון: "ההערכה שישראל כץ יקבל את התחבורה והמודיעין ארדן ביטחון הפנים ושטייניץ או סילבן את משרד הפנים" ומתייחס לפרישת ליברמן: "מאז הבחירות בירושלים ליברמן פועל עם יצר נקמה בנתניהו"

סאגת תיק המשפטים- השופט בדימוס אליהו מצא לשעבר המשנה לנשיא בית המשפט העליון בראיון: "דברים שרואים מפה לא רואים משם מקווה ששקד לא תפגע בחוקי היסוד ותדאג לכל המיעוטים" ומייעץ לה להיפגש עם שופטי בית משפט העליון

לא מצטרפים- ח"כ איציק שמולי (העבודה) בראיון: "אנחנו לא יכולים להתחרות עם הרטוריקה של לפיד אך לא נצטרף לממשלת נתניהו הרצוג אמר דברים ברורים בנושא" ומתייחס להצבעה הצפויה בעניין חוק הגיוס

ממשלה צרה צרורה- ח"כ לשעבר ניסים זאב בראיון: "ההישגים הם מירביים עבור מצבה הפוליטי של שס החרדים הגיעו למקסימום מבחינת הדרישות" ותוקף: "דרעי חייב לתת לאחד מחברי הכנסת את תיק הדתות ולא לחפש מועמדים חיצוניים נהרי הוא מועמד ראוי לתפקיד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.