רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

הממשלה יוצאת לדרך ~ ליברמן הולך לאופוזיציה!

אבי שיף בסיכום מיוחד היישר מבנין הכנסת: "סיעת הבית היהודי מכונסת בדק' האחרונות לישיבת חירום לקראת  החלטה סופית. צוות המו"מ של הליכוד טרם עזב את הבנין. האם יש לבנט סיכוי לקבל את תיק החוץ? חתימת ההסכם עם ש"ס, ימי יקבל את התפקידים? ומה גרם להאצת השיחות הערב? מה באמת גרם לליברמן להודיע על הפרישה הדרמטית". ומה המשמעות של ממשלה צרה? האם יש סיכוי עדיין להכניס את יעקב אשר ואיך? ומדוע חברי הכנסת החדשים לא קיבלו מספיק תשומת לב?

לקראת עונת הרישום לישיבות הוועד למען כבוד רבותינו חוזר-

יוסי גליק בראיון: "הוועד למען כבוד רבותינו יצא שוב מהמגירה! גם השנה ידאגו להפרדה בישיבות, הבירור נעשה לעומק וכל ישיבה נבדקת, בשנה שעברה ישיבות ספגו פגיעות קשות בעקבות פרסומי הוועד!". וכיצד חוקרים ומבררים על ראשי הישיבות והצוות?  ומה דינה של ישיבה שרק חלק מאנשי הצוות שלה שייך לרשימה השחורה?

-ערב ל"ג בעומר הגורמים נערכים לקליטת הרבבות

הרב יוסף שווינגר בראיון: מספר על החידושים השנה בכל מה שקשור לדרכי הגישה לציון הרשב"י, המסקנות שהופקו משנים עברו, ועד לאן יגיעו רכבים פרטים? סיקור מיוחד לקראת ההילולא.

איש מירון ר' ברוך דייטש בראיון: "שנים התרעתי על המחסור החמור בשירותים, השנה בעקבות הלווית הרב וואזנר אין עם מי לדבר". באיזה גיל הגיע לראשונה למירון, ומה אמר אז לאביו? מתי התחיל לשיר? ומה עושה בין שירה לשירה? ומדגיש; "מהשעה ארבע אחר הצהריים מתחיל השיא שאנו קוראים לזה הנעילה".

ל"ג בעומר גם בקבר שמעון הצדיק. יוני יוסף בראיון: "השנה8  נכדו של מרן, אחי הגאון הגדול הרב עובדיה יוסף, ידליק את ההדלקה המסורתית בקבר שמעון הצדיק. עשרות אלפים מגיעים כמו בהילולה. האבטחה היא מאה אחוז ואין ממה לחשוש. ומספר על המסורת ומאיפה התחילה ההילולה".

-מחאת בני העדה האתיופית.

ח"כ לשעבר שלמה מולה שקרא ליהודי אתיופיה לפתוח במרי אזרחי בראיון: "אני פועל להקים ברית משותפת עם החרדים במלחמה נגד הגזענות אני מקווה שבשבועות הקרובים כבר יצא לפועל". ואיך הוא מגיב לטענה שהוא כאיש קדימה לשעבר דווקא נתן יד נגד החרדים?

ח"כ לשעבר מזור בהיינה ׳ש"ס׳ בראיון סוער: "אם הכאת החייל לא היתה מצולמת הוא בודאי היה מוצא את עצמו מאחורי הסורגים!" האם חש בנוח עם המראות הקשים אמש? מהיכן נובע תחושת הקיפוח שחשים בני העדה? והאם גם בציבור החרדי יש גזענות כלפי אתיופים?

יו"ר זק"א יהודה משי זהב בראיון: "יחידת החילוץ של זק"א בפעילות חובקת עולם מסביב לשעון. רק שבועיים עברו מאז שחזרנו מפעולת חילוץ גופת אייל באום מהמטוס שהתרסק, וכעת בפעילות בנפאל". מי שלא ראה את אביו של אור אסרף, לא מבין מה זה "ערבים זה לזה"

להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים: 0534239644

0534239623 קו המהדורות המרכזיות גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.