רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 29 במאי 2015

מגזין הלילה ב'הנייעס החרדי':

ראש בראש! העיתונאים שמעון ליברטי ומענדי גרוזמן מסכמים שבוע. והערב: מכת האסונות כל קיץ, מה ניתן לעשות? והסרט "הרצוג", קמפיין המחנ"צ באמת היה כ"כ גרוע?
חיים אוטמזגין מפקד יחידת הצוללנים של זק"א בראיון: "מאגר בית זית הוא מקום מסוכן!  מצאנו את הבחור במרכז האגם בעומק משמעותי. המאגר נראה יפה ושקט אבל המים מסוכנים!". ומי המתנדבים ביחידת הצוללנים, וכיצד מצאו את הטובע כל כך מהר?
יצחק אייזיק מתנדב זקא שליווה את מסע החיפושים: מסכם את השעות מורטות העצבים עד למציאת הגופה למרבה הצער וההודעה למשפחה.
אבי גרינצייג עורך בחדרי חרדים בראיון: "אין הסבר הגיוני מדוע אנשים מבקשים לדעת מיד את הפרטים האישיים, בעיקר כשמדובר בטרגדיות קשות. הלהיטות לדעת לפני כולם חסרת תועלת וגרמה לנזקים לקרובים. סיפור יכול להיות מענין וחדשותי גם בלי הצמדת השם. איך באמת דולף המידע, והאם לאנשי ההצלה יש חלק בזה? ומה הערך שקיבלה התקשורת הממוסדת בזכות הקבוצות?
ברוך מרזל בראיון: "האדמו"ר מבעלזא ביקר היום בחברון, הוא מחובר מאוד לחברון ומגיע לפני כל שמחה! הגיעו יחד איתו 150 חסידים, האדמו"ר השקיע בתפילה מיוחדת במערה". ומדוע המתיישבים מרגישים מחוזקים אחרי ביקור כזה?
עו"ד רחביה פילץ מארגון חוננו בראיון: "הגשנו תלונה למח"ש נגד שוטר שתפר תיק ליהודי!  לא יתכן ששוטרים ערבים ימונו לשמור על יהודים שמסיירים מסביב הר הבית, זה ניגוד עניינים!". ומה עתיד להיות דינו של השוטר?
הרב יוסף הכט רבה של אילת בראיון: למרות שהשבוע החום הגיע למעל ארבעים מעלות, מי שגר כאן למד להתרגל. איך זה אפשרי? האם אנשים מסתגרים בבתים לאורך היום? כמה זמן לקח למשפחת הרב להתרגל לחום הקיצוני? ואיפה במקורות נכתב על ענין הקיץ והחורף?
זמר החופות ישראל אליאס שבועות ספורים לפני חופתו בראיון על השיר בראשית עולם של שלומי שבת בביצוע חדש שלו ואומר זה הפעם הראשונה שזמר חילוני עושה סקיצה לשיר של זמר חרדי. אני מחובר לחופות שם התחלתי ואני סוגר מעגל עם השיר בראשית עולם וחושף מה השיר המבוקש ביותר בעולם החופות.
להאזנה חייגו 055-980-8000 או 053-623-4070 מקווים כשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.