רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 7 במאי 2015

שוטרות חרדיות – ש מ ד לבנות ישראל ! ! !

לכבוד הרב שאולזון

לפני כמה חודשים התפרסמה ידיעה ע"כ שפתחו יחידה לבנות חרדיות במחלקת חקירות של המשטרה, הציבור לא כ"כ לקח את זה ברצינות, לא מזמן אותם בנות סיימו את הקורס במשטרה ויצאו החוצה לעיתונות וסיפרו על עצמם ועל כל התהליך אליו הגיעו.
אדם חרדי ודתי שקורא את הנאמר שם פשוט מזדעזע, ואחרי שאתה רואה את התמונות של אותם בנות סגנון הפאות וכו' והישיבה ביחד עם גברים ללא הפרדה, אתה מבין שבסה"כ מדובר בכמה חילוניות שיצאו מבתים חרדים וכדו', ודאי שאותם בנות רחוקים מסגנון של אנשים שהולכים לפי שו"ע וציות לגדולי ישראל, אחרי בדיקה שעשינו אין רב פוסק הלכה אחד ממגזר כלשהו שמתיר להשתלב במסגרת שכזו. אפי' מועצת הרבנות הראשית לישראל והרבנים הראשים דאז (הרב שפירא והרב אליהו) פסקו שלבנות אסור להתגייס לשירותי בטחון, צבא וכו'.
מי שעומד מאחורי אותו מיזם זה אותם גופים שמנסים לדרדר את הציבור החרדי ולגרום לכמה שיותר לרדת מהדרך ח"ו, אם בחורה חרדית יכולה להצטרף למשטרה וללכת עם נשק ומדים למה שהיא לא תתגייס גם לצבא, הסכנה פה היא גדולה מאוד.
דא"ג אותם בנות חרדיות שהלכו למשטרה כאילו להיות חוקרות, ביום הזיכרון השנה שלחו אותם לשים זרים על קברי החיילים והפעילו אותם בכל מיני דברים שממש לא קשורים לתפקיד שדיברו איתם, הכוונה פה ברורה דרך כך להצליח לשבור את המחסום שיש מהקמת המדינה לבנות חרדיות מנושא הגיוס וכמובן ששם לא מתחזקים רוחנית.
דברתי עם קצין בכיר במשטרה שגר בשכונה שלנו ושאלתי אותו מה זה בדיוק חוקרת במשטרה, הוא ענה לי המשטרה זה לא מקום שמומלץ לנשים להיות שם, ומטה חקירות זה המקום הכי גרוע (מפני כבוד הקוראים לא נפרט מה שהוא סיפר).
למעשה עד עכשיו לא קם קול צעקה גדולה בנושא, אני פונה באמצעות האתר החשוב שלכם שנותן במה לבעיות בציבור החרדי ולא מחביא אותם, הלוואי שבזכות פרסום נושא זה ינצלו עוד בנות מתוכנית השמד לבנות ישראל ונזכה לגאולה האמתית והשלמה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.