רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 1 במאי 2015

האוכל במטבח הכנסת אורחים במירון השנה זה בזכות האדמו”ר מאמשינוב

מאת מירונער

כפי שפורסם פה בבלוג שזה כמה שנים הרב יצחק סגל משלם את האוכל שמחלקים בהכנסת אורחים רשב”י מירון, משלם את החד פעמי, את עובדי הנקיון, את המלצרים, את מקומות השינה לעובדים, ומשלם לצמד פרמולטר&קרליבך שכירות על המטבח

כזכור בחודש אב פרמולטר&קרליבך זרקו את ר' יצחק סגל מהמטבח וגנבו עופות ומכרו 

ר' יצחק ניקרא לקודש לרבו הרבי מאמשינוב ששאל אותו האם השנה אתה מחלק במירון, ותשובת ר' ‏יצחק היתה, זרקו אותי מהמטבח  ואין לי כוח למריבות. 

הרבי מאמשינוב: ‏אני מבקש ממך תמשיך לחלק 
ר' יצחק: איפה לחלק
הרבי: תשלם לקרליבך שכירות יותר גבוה ותחלק 
ר' יצחק: אם הרבי אומר אני עושה 

המשא ומתן בין יצחק שמשלם את האוכל לבין הצמד פרמולטר&קרליבך היה קשה ואלו התנאים:

1. לר' יצחק אסור לאסוף כסף לפני ל”ג בעומר לאוכל 

2. אסור לר' יצחק להכניס צלם לכל אזור הבישול והחלוקה 

3. ששבת אחרי ל”ג בעומר הוא חייב להכין 300 מנות לכל סעודה 

4. לכל העובדים אסור להיכנס לפתח המערה 

5. אסור למלצרים לקבל טיפ הכל לקופה של קרליבך 

6. התנאי המצחיק ביותר: שר' יצחק סגל חייב לכבד ולשמוע ליענקל פרמולטר ולעשות כל מה שמבקש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.