רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 11 במאי 2015

רמת הגניבות המתחוללות במירון על חשבון רבי שמעון

מאת יהודי שהיה בל"ג בעומר במירון

אני כבר יושב יומים שלוש בבית וחושב ושובר את הראש איך לתאר את גודל רמת הגניבות המתחוללות במירון על חשבון רבי שמעון המדובר במליוני !!!! שקלים ואתה מדבר איתי על הנמכת מוזיקה במחלקת תולדות אהרן / יצחק ,
אני שובר את הראש איך לנסות לתאר את גודל השקרים, רמאויות, צביעות, בלוף על גבי בלוף, עוצמות של אנשים גנבים, בלי בושה, השתלטות על מקומות לא שלהם, פרסומים לא נכונים, והכל למען ה' , כי רבי שמעון אמר שבשעת הדחק מותר הכל ולכן בטח זה שעת הדחק מרוב האנשים שיש במקום ,
ולבלוף הזה קוראים ~~"פתח המערה"~~
שזה רק אחד מיני הבלוף המתגלגלים בהר מירון ביום קדוש זה.
אני אישית ראיתי סכומים אדירים שנכנסים וזורמים ישר לכיס הפרטי של ***** על בסיס גניבות ורמאויות עם שקרים ללא הפסקה של רגע, בלי בושה,

אני היום עשיר חסכתי למעלה מ 10,000$!!!! על זה שהצלחתי להיכנס לקודש הקדשים פנימה מבלי לשלם שקל לאף עבריין המסתובב בין הרגלים וצד ציפורים ללא סוף .
בושה .
בושה .
בושה .
ועוד לא תיארתי עשירית ממה שהולך שם ,
שנה הבאה אני אשמח לעשות סיור לכל אחד ואחד במקום באופן אישי, כי בכל אופן אינו דומה שמיעה לראיה .איכססססססס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.