רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 4 במאי 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

המעילה שמסעירה את בני ברק - הקשר בין יענקי דומב לעיתון 'הפלס' ובריחתו הותיר את העיתון מיותם מאחד המפרסמים הכבדים! 'כל בו' בר אילן, 'הכל למוסדות והצ'יינג בראשותו של דומב פרסמו בקביעות בעיתון של גרוסמן לאחר שהחזיק בבעלותו אחוזים מהחנויות הנ"ל. דומב היה מהתורמים לישיבת הרב קרלינשטיין, מנוי לעיתון ואף הצביע 'נצח' בבני ברק.

מלאכתן נעשית בידי אחרים! המגעים להקמת ישיבה קטנה חדשה ב"נצח" עולים שלב אך רבני חדרה הישנה ומסורת התורה בניסיון לבלום את הקמתה מחשש להרס ברישום הקרוב. גרוסמן, אונא וברגר מנסים את מזלם בישיבות נוספות מלבד 'תפארת התלמוד'.

ח"כ משה גפני: הילד שלומד בשדרות לומד את כל המקצועות שלומד המקביל שלו בחינוך הממלכתי למה הוא לא זכאי להטבות שזכאי הילד החילוני? כי שי פירון לא רצה לתת לילד החרדי - כך הפלה פירון גם את הגננות החרדיות! עוול שאין כדוגמתו אתם זורקים מספרים מצוצים מהאצבע! בהסכם הקואליציוני מזערנו מעט את הנזקים.

פרויקט "אברכים למען שארית ישראל" יוצא לדרך! למעלה מ-50 מוקדי מכירת עופות 'שארית' יחלו לפעול בימים הקרובים בכל הריכוזים החרדים בארץ - במקביל עשרות ישיבות חתמו חוזה לקראת אלול מול הכשרות.

מכשרים: 050-2720647

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.