רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 13 במאי 2015

מבזקים - מפה ומשם


יותר ויותר אברכים ובני תורה מאחינו הספרדים ועדות המזרח.. מגיעים להתייעץ   בכל חלקי התורה עם רבני העדה החרדית הספרדית בירושלים..בראשות מרן הגאב"ד של בד"צ העדה הספרדית..
יש תלמידי חכמים עצומים שאומרים שהיום..בד"צ העדה החרדית הספרדית הפכו להיות הסמכות ההילכתית הכי גדולה..אחרי מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל
-----------------
עוזרו של אורי מקלב קיבל הצעה מאחד מהנגידים של סטאמר לא להצביע בבחירות ובתמורה יקבל סכום גדול של כסף... העוזר נכנס לגראי"ל  שאמר לו תצביע ואני מברך אותך בזיווג הגון. היום הוא מתארס מזל טוב
-----------------
כנסת: החלו הדיונים במליאה על הרחבת הממשלה. ההצבעות ב-13:00.
 -----------------
אבי בלום חושף ב'קו עיתונות': "בלשכת נתניהו בודקים אופציה לצרף את 'יש עתיד' לממשלה יחד עם המפלגות החרדיות. בש"ס לא שוללים את המהלך".
 -----------------
ח"כ ליצמן לקאהן וחכם ב'קול חי': "הצעתי בישיבת הסיעה לשקול לקחת אנשי מקצוע להסברה כדי להדגיש את ההישגים לכלל הציבור ולמגר ההסתה נגד החרדים".
 -----------------
 ח”כ שי פירון לשר הביטחון בוגי יעלון במליאת הכנסת: "אם תרים את ידך נגד חיילי צה”ל למתן פטור המוני לבחורי ישיבה איך תסתכל בעיינים לאמא שכולה במלחמה? פגשתי את לוחמי אגוז שחלצו את אור אסרף ז”ל והם אמרו לי איך בוגי עומד לבגוד בנו".
 -----------------
ח"כ משה גפני תקף בחריפות את שי פירון במליאת הכנסת: "מי שמצא את אור אסרף בנפאל זו המשלחת של זק"א ואיחוד הצלה, שי פירון חצוף - רשע ששונא את הציבור החרדי".
 -----------------
 ח"כ יעקב ליצמן לקאהן וחכם ב'קול חי': "אעמוד על קיום ההסכם הקואליציוני עם יהדוה"ת עד האגורה האחרונה עד אישור התקציב. כל אנשי כחלון יתמכו בשינוי חוק הגיוס. אם לא נקבל את מה שהובטח לנו- תקציב המדינה לא יאושר".
 -----------------
יעקב אשר ללביא ב'קול ברמה': "בין אם יחוקק החוק הנורווגי ובין אם לא, החלק העיקרי שנעסוק בו זה יציבות הממשלה, ושימור וביצוע ההצלחות שהשיגו חברי צוות המו"מ של יהדות התורה בהסכם הקואליציוני".
 -----------------
'וואלה': מס' המתגייסים החרדים לצה"ל עלה בשנה האחרונה ב-20% בלבד. התגייסו 2,400 חרדים לעומת 2,000 בשנה הקודמת. גורם ביטחוני בכיר: "הניסיונות לכפות גיוס בכוח פגעו בתהליך שצה"ל מקדם".
 -----------------
אשדוד: ההפגנה שהייתה אמורה להיות ביום שלישי מול מתחם 'ביג' תתקיים ככה"נ ביום שני הקרוב.
 -----------------
אתר 2525: פועל נפל מגובה רב באתר בניה ברחוב דרך חברון פינת האומן בירושלים ואיבד את ההכרה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני ובשלב זה מצבו מוגדר קשה.
 -----------------
ח"כ משה גפני למני גירא ב'קול חי': "אנחנו דורשים ועומדים על כך בתוקף שהחוק הנורווגי יחול גם על סגני שרים, אין שום סיבה שיהדוה"ת תופלה לרעה בחוק הזה".
 -----------------
ברכת מזל טוב ליעקב מורגנבסר עוזרו המסור של ח"כ אורי מקלב לרגל אירוסיו עם טובה אינהורן מאופקים.
 -----------------
יואב בן צור ב'קול חי': "יש לנו מה לתקן במשרד הדתות. אני לא דורש שום תפקיד. לא שמעתי שמייעדים לי תפקיד יו"ר הסיעה".
 -----------------
קמפיין החרד"קים עולה שלב: חוברות ופשקווילים הופצו הערב בריכוזים החרדים. נחשפים שם תמונות ושמות של חיילים חרדים ובכירים הפועלים בגיוס חרדים לצה"ל.


להמשך המבזקים כנסו כאן:


 -----------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי':
הרב יאשיהו פינטו נשלח לשנת מאסר לכלא! עורך דינו אייל רוזובסקי בראיון: "קרוב לוודאי שיהיה ערעור. נקווה בערעור לעונש יותר קל, אין מצב ליותר קשה מזה. לא התחשבו במצבו הרפואי של הרב. שנת מאסר לקחנו כאופציה הכי קשה מבחינתינו".
איש התקשורת יואב יצחק בראיון: "נעשה להרב פינטו עוול, מאשימים אותו בעבירות שחלקם לא עשה. לא התחשבו כלל במצבו הרפואי. הרב הסכים לעשות עבודות שירות וביהמ"ש לא הסכים. הפרקליטות התגייסה לאפרים ברכה".
מאבק המסיונרים בירושלים: הרה"ג אביגדור נבנצאל בראיון: "מנהיג הציבור החרדי הגראי"ל שטיינמן הוא זה שיכריע לנו כיצד לפעול במערכה הזו. שלחתי אליו שליח היום שיורה לנו איך לפעול".
המאבק באשדוד - חבר המועצה נעים שומר בראיון: "פתיחת מתחם 'ביג' בשבת זה לא הפרת סטטוס קוו, זה ממוקם מחוץ לעיר. אנחנו מבקשים מהציבור החרדי לכבד את אורח החיים שלנו. החשש שלי שהפגנת הענק של החרדים תיגרר ותביא להפגנת ענק שלנו נגד כפייה דתית".
חבר המועצה אבי אמסלם בתגובה: "נפגשתי אתמול עם הבעלים, אין להם שום רצון לסגור את המקום, מנסים לתעתע ברבנים. לעצרת הענק ביום שני יגיעו כל ילדי התת"ים ובחורי הישיבות. לא נראה שריפת פחי אשפה".
מני גירא: "דריכות בליכוד: אם הממשלה תושבע בחמישי, חלוקת התפקידים מחר. עפ"י המסתמן סילבן יועבר לפנים, אלקין קליטה,  רגב רווחה, אקוניס בתקשורת, ארדן בט"פ. גם בש"ס ממתינים למועד השבעת הממשלה: המועצת תצטרך לאשר חלוקת התפקידים".
וישראל קרביץ חושף: ״ישיבה ליטאית חדשה נפתחת בימים אלו תחת נשיאות הגר"ח קנייבסקי. הישיבה תאפשר לבחורים להתארס בגיל צעיר. הגר"ח לא ימסור שיעורים".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 2
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
• מאבק הגיוס חוזר לכותרות, יקי אדמקר: קמפיין נגד ההתייצבות בלשכות הגיוס עם תמונות מפקדים חרדים, צה”ל שוקל פנייה ליועמ”ש בקרוב. מנגד מחאה ברשת "אני משרת, למה לא כולם?" שיוזם חייל בן 21.
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם יענקי קצבורג, ישראל כהן, ואיתי גדסי: מה הסיכויים שהחוק הנורווגי יחול על סגני שרים ומי הח״כ שיתפטר? מה הסיכוי לערעור הרב פינטו, האם ערעור עלול להביא לביטול העסקת טיעון?
• צלם ערוץ1 שמואל בוכריס בראיון: "אנשי הרב פינטו שברו לי עדשת מצלמה בשווי 18,000 שקל, לא הבנתי מדוע התנפלו עלי".
• רבני הקריות באשדוד התכנסו הערב, מחר ישיבת מועצת העיר. חבר המועצה אבי אמסלם שהשתתף בישיבת הרבנים: הוחלט בעיקר על סדרי העצרת הגדולה.
• המאבק נגד הכנס הנוצרי ב'ארנה' יו”ר 'יד לאחים' הרב שמואל ליפשיץ בראיון: לפי מה שנחשף לנו יהיו שם מושבים של דיונים כיצד לבשר את בשורת ישו לעם ישראל ואת זה לא ניתן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.