רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 31 במאי 2015

מגזין הלילה בנייעס החרדי

העיתונאי שלומי אייכלר בראיון:"קבוצת בחורים ניגשה לשוחח איתי בליל שבת, הם השתייכו לאנשי 'נצח'. בשלב מסויים אחד מהם התחיל לדחוף אותי, השני בעט בי בפנים, בגדי התמלאו בדם, בבית החולים מעייני הישועה תפרו את החתכים. מי שיכול לחסום כבישים ולהפגין באלימות יכול להתנהג כך גם כלפי אדם חרדי!". היכן לומדים הבחורים, והאם יגיש תלונה במשטרה נגד הפורעים?
שערוריה! מחר ב-08:00 בבוקר יסולקו היהודים מקבר דוד המלך לצורך תפילה לנוצרים.
אריה קינג חבר מועצת עיריית ירושלים בראיון: אני אגיע לציון הקדוש, ואני קורא לכולם להגיע. אתפלל תפילת 18 כמו של יום כיפור ומקווה שלא יפריעו לי בתפילה. רבינוביץ, אזולאי, וכל האחראיים על המקום אשמים ואין כאן שום דמוקרטיה!
מצבו של המקובל רבי דוד כדורי קריטי.
ר' משה נימני מקורבו של רבי בראיון היישר מביה"ח:בערב שבת הוזעקו בני המשפחה וערכו וידוי סביב למיטת הרב יחד עם מקובלים,היינו ערוכים לגרוע מכל...רק בזכות התפילות יש התייצבות בשעות האחרונות.מה הביא לאישפוזו הממושך של הרב?האם היה מאז בהכרה?ומה ההגדרה הרפואית המדויקת של מצבו?
אבי שיף בחדרי חרדים בראיון:לפיד הופך להיות המבוגר האחראי של האופוזיציה,והערב הוא טוען שהוצע לו תיק החוץ ע"י הליכוד,שם מכחישים בתוקף.עד כמה הנזק לתדמיתו של הרצוג מחשיפת הסרט המתעד את הקמפיין,והאם אצל האחרים זה מתנהל כך?כמה זמן חיכה ביבי עד שיצא לחופש בצפת?ומה שווים האיומים של אורן חזן על שלמות הקואליציה?
הכתב הצבאי של עיתון בשבע חגי הוברמן מסביר מה מצבו של דעא"ש במערב, ואיך בדיוק הם מצליחים ללא כמעט ציוד מלחמתי? ומדגיש המערב טועה! במלחמת גרילה צריך גם תקיפה רגלית ולא רק מהאויר. ומתייחס לההחלטה שלא להפריד בין ערבים ליהודים באוטובוסים ביו"ש.
דביר עדני מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מספר בראיון כואב על מקרה הטביעה של בחור הישיבה ביום חמישי האחרון, מדוע הבחורים נכנסו למים למרות הגדרות ושלטי האזהרה? כיצד ניצלו שאר הבחורים מטביעה?  איך מתמודדים עם הדילמה אם להכנס למים ולנסות להציל את הטובע ובכך לסכן גם את עצמו? וכיצד מונעים מקרים כאלו בעתיד?
להאזנה חייגו; 0559808000 או 053-423-9926 מכשרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.