רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 15 במאי 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

אבי שיף בחדרי חרדים מסכם בראיון את היום העמוס שהבתיים לפני דקות עם ההצבעה על הממשלה החדשה.המתח,הדרמות מאחורי הקלעים עד להשבעה שהסתיימה כעת
העיתונאים אלי ביתאן ׳בחדרי חרדים׳ ומנדי גרוזמן ׳מקור ראשון׳: דיווחים חיים מתוך המשכן, דיונים על מה שהיה ומה שיהיה, מה כל זה אומר עלינו ועליהם, ושאלת השאלות: האם יום הפתיחה של הממשלה הזו מלמד על המשך דרכה? היא תחזיק מעמד? ולמה?
מזכ"ל סיעת שס אשר מדינה בראיון: "למרות דרישת יהדוה"ת ח"כ משולם נהרי יהיה סגן בחינוך. הרצוג בוחן את נתניהו אם יראה שהממשלה תחזיק מעמד הוא כבר ימצא סיבה כמו ׳ממשלת חירום׳ ויכנס". והאם ארדן בסוף כן יצטרף לממשלה?
יעקב וידר חבר נשיאות הליכוד: "החכי"ם החרדים נעזרים בנו יש דברים שהשתיקה יפה להם אבל אנחנו מתואמים". והאם הממשלה תשלים את ימיה? ומה כוחן של החרדים בקואליציה?
ח"כ דני עטר ׳המחנה הציוני׳ בראיון: "ההרגשה שלי עכשיו היא "כלום", קמה ממשלה שאין לה תוכנית, דרך וחזון, המטרה שלנו היא להפיל את הממשלה וכמה שיותר מהר, אי אפשר לקרוא לזה כאן ישיבה חגיגית אפשר לראות פה על הפנים של חברי הקואליציה גם, הממשלה מובילה אותנו לכלום, נקווה שבקרוה נוכל להחליף אותה".
ח"כ מסעוד גנאים בראיון: "זו ממשלה צרה גם באופק המדיני והפוליטי. לא יכלנו להתאפק מול ראה"מ אחרי שהשמיץ את האזרחים הערבים ביום הבחירות. היה לנו שת"פ עם הנציגים החרדים בקדנציה הקודמת וכך יהיה גם הפעם,יש בנו הרבה מן המשותף". ומי הפסיד שמרזל לא יושב בכנסת?
רבבות יעלו ביום ירושלים ובחג השבועות לקבר דוד המלך. הרב אברהם גולדשטיין ראש ישיבת התפוצות, ומרבני הציון בראיון: בחודשים האחרונים נחשף נדבך חדש שמאמת את העובדה שדוד נטמן כאן. חושף: יש חשש שהאפפיור יבקר שוב בציון. ומספר על הספר תורה הכי עתיק בעולם שנמצא בציון הקדוש".
עו"ד יהונתן קלינגר בראיון: "תקדים בישראל! פעיל פת"ח שכתב ברשת דברי הסתה, והביע שמחה על חטיפת שלושת הנערים מרצה מאסר בפועל". האם עידן חדש בישראל? וכמה משקיעה המשטרה בחקירת הסתה ברשת?
להאזנה: 055-980-8000 או מכשרים 053-428-1941
המהדורות 053-425-1717

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.