רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במאי 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24"

הפגישה ההיסטורית בבית הנשיא - הרב יצחק רביץ סגן ראש העיר ביתר עילית שהשתתף בפגישה בראיון נרחב, ומעריך שבעתיד יהיו פגישות נוספות עקב הקשר של הנשיא ריבלין לראשי ומנהיגי המגזר החרדי. ועל מה דנו בפגישה?
פיקוד העורף מתעקש להשמיע אזעקה במסגרת תרגיל העורף בשבוע הבא גם בישובי עוטף עזה - ח"כ חיים ילין ראש מועצת אשכול לשעבר בראיון: "אני קורא לביטול ההחלטה, תושבי עוטף עזה המתמודדים עם המצב הביטחוני לא זקוקים לתזכורת כואבת בדמות אזעקת 'צבע אדום', צבע אדום הפך להיות חלק מחיינו ואין צורך לתרגל את המצב הזה שרק יגרום נזק לתושבים".
הפיגוע בליל חג השבועות - נחמן רביבו איש זק"א שאחיו נדקר מעדכן על מצבו, ועל הפעילות ביממה האחרונה עד לשחרורו מבית החולים. מספר כי אחיו היה בדרכו לכותל המערבי עם קבוצה של עשרות בחורים, ומה מתקדם עם משפטו של המחבל שנתפס?
גזר הדין של אהוד אולמרט - שחר אילן סמנכ"ל חדו"ש בראיון: "שמונה חודשים לאולמרט. רק מזכיר את השש שנים שקיבל לופוליאנסקי שלא לקח לכיסו. פס"ד שנגזר על אורי לופוליאנסקי הוא ליקוי מאורות שחייב תיקון".
סעיד חיר עורך אתר החדשות ״העדה הדרוזית בישראל״ חושף: משה כחלון החליט להתפטר מתפקידו כח״כ ולהישאר בתפקיד שר על מנת לאפשר את לד״ר אכרם חסון להיכנס לכנסת כנציג העדה הדרוזית".
והעיתונאי אלישמע סנדמן מדווח על עצרת תפילה ומחאה שצפוייה מחר בנצרת עילית עקב חילול בית הכנסת ושריפת ספרי קודש ככה"נ ע"י פורעים ערבים.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502938749 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.