רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

כבה נר המערבי • רבבות ליוו למנוחת עולמים את מרן הגר"ח גריינמן זצ"ל - משדר מיוחד!
מקורבו ותלמידו, מנכ"ל ארגון 'ערכים' יוסי וולס בראיון: "איבדנו גדול בתורה ודמות אנושית להתייעצות יומיומית, הוא הפך לאחד היועצים הרפואיים המבוקשים ביותר. כל זאת על בסיס הידע שרכש באופן אישי מאביו ומן "החזון איש". הוא ניסה לעזור ככל שביכולתו לכל אדם שבא לבקש את עצתו או עזרתו הרפואית, או החינוכית. שיטתו הייתה בלתי מתפשרת, הוא שלח והתייעץ עם טובי הרופאים ולא חסך בכסף וזמן שכל ".מטרתו היא לתת מענה מקצועי מחד ומושלם. כשרבו הפונים, ביקש ר' חיים את עזרתו של ר' אלימלך פירר.
אחיינו, שמואל גריינמן בראיון: "גישתו העמוקה והייחודית ניכרת גם בסדרת הספרים "חידושים וביאורים" אשר הם מן הבודדים המקיפים את כל רחבי התורה. ואין ספק כי למרות עיסוקיו הרבים, אליהם הקדיש את מלוא הזמן ותשומת הלב כשהיה זה נחוץ, עיסוקו העיקרי היה לימוד תורה".
יעקב קניגסבוך בראיון על האבל בקהילה החרדית ב'זכרון יעקב'. ועל השעות האחרונות קודם פטירתו, כאשר למפרע נודעו התבטאויותיו המצמררות הקשורות ליומו האחרון.
מצמרר: היתום הטרי ניחם את משפחת גרבר: "מה שאתם צריכים תבקשו"
התרחיש המצמרר אירע ביומו הראשון של ניחום האבלים בבית משפחת גרבר היושבים שבעה על מרדכי ז"ל שנרמס למוות בהלוויית הגר"ש וואזנר: היתום הטרי לבית נוישטט ביקר לבדו בחדר האבלים והעביר מסר מיוחד לבני המשפחה.
מכשרים: 050-2725587

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.