רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

תלמידו ומקורבו של מרן הגר"ח גריינמן למעלה מיובל שנים - הרב רפאל פנחסי לשעבר מזכיר מועצת החכמים של ש"ס בראיון כואב מדבר על הכל וחושף: שקלתי לתמוך גלויות באלי ישי ולהשתלב במפלגתו. נכנסתי לגר"ח שהכריע: "ש"ס חזקה זה עולם תורה חזק". למרות שהתנגדתי לרשימה שהייתה בש"ס והיו לי טענות שהיו יכולים להזיק לש"ס קיימתי את הכרעתו. נכנסי אליו פעם אחרונה להתייעצות יומיים קודם פטירתו והתעניין בשלום משפחתי.
הטבעת סביב ראש מערך הטרור מבית 'הפלס' - אברהם טריגר מתהדקת!
יחידת התביעות של המשטרה, הגישה היום כתב אישום נגד אברהם טריגר, בעבירות של קשירת קשר לביצוע עוון ושידול להטרדה באמצעות מתקן בזק. העונש על העבירות בהן מואשם טריגר: עבירה של קשירת קשר לעוון מתחם הענישה הוא מקסימום שנתיים, ועל שידול להטרדה באמצעות מתקן בזק העונש המירבי הוא שלוש שנים.
החילול ה' נמשך! שלוחיו של טריגר מטריפים סדרן בחברת שטראוס בשל סירובם לפרסם בעיתונם: "משהו בשכל שלכם משובש" מצהיר המטריד. ובמקביל פעילי הארגון  מעודדים את הנערים להטריד ולטרטר את מנהלי ובכירי החברות במשק.
חודש אחרי הבחירות: מעצב גרפי שעבד עבור מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי טוען כי המפלגה לא שילמה לו עשרות אלפי שקלים, וטוענת שאין לה כסף אחרי שלא נכנסה לכנסת. בראיון סיפר: "כל ההתחמקות הזאת, והסבב הזה עם הצ'ק, בפעם הראשונה, בפעם השנייה, בפעם השלישית, פשוט הרגשתי שהם ממש מנסים לגרור עוד יום ועוד יומיים ועוד כמה שעות כדי להגיע לרגע הזה שבו לא תהיה מפלגה אם הם לא ייבחרו, ואז הם יוכלו להתעלם ממני. ניסיתי להשיג אותם, המסר שעובר אלי כל הזמן הוא 'הנושא בטיפול'"
מכשרים: 050-2724589

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.