רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 17 באפריל 2015

השכיסטים רדפו את מרן הגר"ח גריינמן שתמך ביהודי חרדי לראשות העיר בני ברק והם תמכו בברקת חילוני מחלל שבת

מאת תלמיד פונוביז'

הם חיפשו מתחת לאדמה תירוצים למה לרדוף את מרן הגר"ח גריינמן זצ"ל.   התירוץ שלהם היה שהוא תמך בשמואל ויינברג לראשות העיר בני ברק שהיה נציג פא"י. ויש לזכור שמרן הגר"ח עשה זאת כדי להוריד את מועמד המזרחי ישראל גוטליב והשפעת המזרחי על בני ברק. לשם כך הרב שך רדף אותו כל חייו.

כולם יודעים שזה רק התירוץ, האמת ברורה כיום לכל. הם רעדו מהנהגתו הגדולה כי היה איש ישר ונקי כפיים, וכל שיקוליו היו רק על פי אמת מה טוב לציבור החרדי, הרב שך לא יכול היה לסבול שיש גדולים ממנו, שמציאותם בשטח מגמדת אותו. אז הפיתרון פשוט מאד. פשוט רודפים אותו הופכים אותו ל"טרייף" משמיצים ורודפים ושולחים את החוליגנים שלו לרדוף אותו, ואז מבטיחים את ההנהגה של מטורף צודרייטר על ציבור שלם.

מי שרדף את מרן הגר"ח היה חולה הנפש משה מרדכי שולזינגר ואחיו. משה מרדכי היה נעבעך חי על כדורים, ויחד עם הזקן ממרא משערי חסד בנו לעצמם עגל הזהב של הרב שך. ר' חיים גריינמן היה לצנינים בעיניהם כי היה ענק בתורה ענק בהנהגה ציבורית וענק בעזרה ליהודים. ועל כך הוא זכה לנאצות מפי אותם גרמים שפלים שכל מקום שידם נגעה פרצה משם אש המחלוקת.  

הצביעות של אנשי הרב שך זועקת. רק לפני שנה הם המליכו בירושלים ראש עיר חילוני מחלל שבת במקום לתמוך ביהודי דתי.  להם מותר הכל, רק שאחרים עושים דברים אז הם נזעקים. לרב שך והממשיכיסטים שלו, ההשקפה שלהם ברורה, מה שטוב להם לבסס את השליטה הבלעדית שלהם מותר ומה שלא זה טרייף, וכך הפכו את גדולי העולם לטרייף.

זה דרכם מאז ומעולם והשיטה הזאת ממשיכה עד עצם היום הזה. אצלם הכל מתחיל ונגמר בכבוד וכסף. אמצעי השליטה מקדשים אצלם את המטרה. לפחות זכינו שכל העולם כבר הספיק להכיר את אותם ייצורים שפלים ונחיתים, שכל מהותם רחוקה מזרח ממערב מהמושג בן תורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.