רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 24 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

חרפה וחציית קו אדום נוספת!

נערי "נצח" פתחו במסע טרור חסר תקדים נגד ארגון 'איחוד הצלה' והעומדים בראשם לאחר שסירבו לפרסם בעיתונם.

אחת הסיבות להטרדות: סירוב 'איחוד הצלה' לאבטח את כנס הארנה והפגנת הגיוס בירושלים. בכיר באיחוד הצלה ל'מרכז החדשות': לפני כמה ימים פירסמנו קמפיין ב'יתד נאמן'", הוא מספר. "לאחר יומיים התחילה המתקפה: 100-120שיחות מ–5:00 בבוקר עד הלילה, שכוללות איומים שהסלימו. בהתחלה עוד הייתי ענייני אתם, ניסיתי להבין מה הבעיה, אבל אחר כך, כשהאיומים גברו, הגבתי אחרת".  "התקשרו להורים שלי משעות הבוקר המוקדמות ואיימו גם עליהם. אמא שלי נבהלה והתקשרה אלי לבדוק מה עשיתי. אני מודה שפחדתי. יש לי ילדים קטנים".

אחיינו של הרב אוירבך מ'שערי חסד, אברהם בורדיאנסקי המשמש כונן באיחוד הצלה בראיון סוער: "בעקבות ההחלטה לא לפרסם בהפלס הם מטרידים את ראשי הארגון שמוסרים נפשם למענם ולמען כלל ישראל, הם הטרידו וגידפו בהטרדות בלתי נסבלות אותם ואת בני משפחותיהם במחאה לא לגיטימית הם חצו קווים אדומים". (באדיבות הנייעס החרדי)

העיתונאי אברהם פרידמן בראיון על התחקיר שנחשף הבוקר ב'יום ליום': ":
נוסעים על המתים
תיעוד בלעדי שהגיע לידי "יום ליום" מעלה תמונה מקוממת: כך נבנה כביש 'גילה מערב', 'כביש 50', בירושלים, תוך דריסה ברברית על עצמות יהודים מימי בית שני. הכתב יצא לשכונת 'בית צפאפא' בעיר, שמע את הקולות, נחשף לתיעודים ושב הלום ונדהם.

המו"מ הקואליציוני! לאחר כ-13 פגישות בין הליכוד ליהדות התורה, שהסתיימו בחילוקי דעות בעיקר סביב עניין הגיור,  חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב נפגשו דקות ארוכות עם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שם עדכנו אותו במגעים הקואליציוניים המתקדמים, הח"כים העלו על השולחן את הבעיות השנויות במחלוקת בין הצדדים.

מכשרים: 050-2724949

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.