רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 באפריל 2015

ווארטים


״אנחנו יכולים לנסות להתעלם מהאמת... אבל היא תמשיך להתעלם מהניסיונות שלנו...״

״ישנם שני סוגי אנשים שלעולם לא ישיגו דבר: אלו שאינם יכולים לעשות את מה שאומרים להם, ואלו שאינם יכולים לעשות דבר מלבד מה שאומרים להם״

אדם שאל פעם את הקב"ה, אם אתה נמצא בכל מקום, אז למה אתה לא ממלא את המשאלות שלי?
ענה לו הקב"ה אני כמו wifi , ילדי...
אני זמין בכל מקום, אבל צריך סיסמא בשביל להתחבר אליי, והסיסמא היא  אמונה

הרגע הזה
שאתה יושב במטוס
ופתאום שומע את הערבי שלידך לוחש:
"איזה שיעמום,בא לי להתאבד,,

 היה פעם בריסקער שהלך למדריך לפני החתונה
המדריך אמר לו שיש שני כללים שאבוי לו לעבור
1. כשהוא חוזר מהכוילל והאשה עושה ספונג'ה אסור לו להכנס כמלוא נימא בקיצור שלא יעיז...
2. אם יש איזשהוא חרק נמלה או משהו מעופף מיד צריך להרוג אותו כי הנשים מפחדות וכו'
בקיצור ההוא התחתן ויום אחד הוא חוזר מהכוילל הוא בא להכנס הביתה והרבעצן שלו עושה ספונזה והוא שומע צרחות הצילו יש פה זבוב בקיצור הוא לא ידע מה לעשות בצר לו התקשר למדריך ושאל אותו מה לעשות אמר לו המדריך
"יהרג ואל יעבור"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.