רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באפריל 2015

בין גאונות מבהילה ופקחות עצומה לבין שועל קטן מחבל כרמים שעניין אותו רק גאווה קנאה וכבוד בלי סוף - מכל ההרב שך נשארה כת הזויה בשערי חסד שמוביל אותה מטורף חסר תקנה

מאת בני ברקי

שלושים שנות מלחמה עקובה מדם של הרב שך, כת המחבלים וחולי הנפש נוטלי הכדורים על בסיס יומי, נגד קדוש ה' מרן הגר"ח גריינמן זצוק"ל, הוכיחו מי צדק ומי ניצח בסופו של יום את המערכה על דמותה של היהדות החרדית.
 
זה לא סוד שמרן הגר"ח גריינמן שנחון לא רק בגאונות מבהילה ובפקחות עצומה כדודו הגדול מרן בעל החזון איש זצ"ל, ידע גם לנווט היטב את הספינה הסוערת של היהדות הנאמנה וידע לזהות היטב היטב כיצד לשמר את הספינה ולא לצאת למלחמות אגו וכבוד ומחלוקות שרק הורסות ומחריבות. קור רוחו האופייני למנהיג בעל שיעור קומה, הביאו את מרן הגר"ח, לבנות את עולם התורה הספרדי צעד אחר צעד, לבנות שיתופי פעולה עם כל גדולי האדמו"רים והחצרות החסידיות, עם רבנים מרקעים שונים.
 
מרן הגר"ח כדודו הגדול ידע להבדיל היטב בין החצר נוסח חזון איש שאותו הקים ושמר מכל משמר על קוצו של יו"ד לבין הספינה הסוערת של היהדות החרדית כולה, כיאה למנהיג ענק.
 
אבל מולו היו שועלים קטנים מחבלים בכרמים שמה שעניין אותם זה גאווה קנאה וכבוד בלי סוף, והם קראו למלחמה נגד מרן הגר"ח כדי להשלים את השליטה בעולם התורה. זה לא הספיק להם השליטה והמלחמות הפנימיות שלוו באלימות, אלא ביצרו את המפלגה שלהם בעיתונים מפלגות הכשרים, הכל לדבר אחד ויחיד להגשים את שאיפת המגלומן מהגבעה בבני ברק שרדף שליטה וכבוד ממש כמו המגולמן שהשתלט על אירופה בשנות ה-30. מחלת נפש ידועה של מטורפים.
 
לצורך כך החריב את הישיבה שם היה ר"מ בינוני ומטה. ספריו אבי עזרי זה אפילו לא לבדיחה אחרי הצ'ולנט. ולא כאן המקום לפרט את האישיות של האיש והבינוניות שלו בלימוד, שכל ר"מ ממוצע בישיבה קטנה בבני ברק היא ברמתו.
 
לצורך כך הייתה אסטרטגיה ברורה. הרי מולו עמדו ענקי עולם אז איך מתמודדים עמם? פשוט מאד נלחמים בהם מוחקים אותם מהמפה הציבורית הראשון טרייף השני בכלל נגד ההשקפה השלישי יינו יין נסך הרביעי אינו מבין בהנהגה ואז נשאר גדול אחד מטורף שצורח כחיה רעה כחולה נפש אמיתי עם לשון בחוץ ויש לנו גדול אמיתי שמפמפמים אותו בכלי התקשורת ויש לו עיתון יומי.
 
כך נהפך מרן הגר"ד פוברסקי ויבלט"א בנו ממשיך דרכו מרן הגרב"ד לרשעים שאין להתקרב לד' אמותיהם. כך נהפכו בניו של מרן הגרי"ז לפסולים, כך נהפך מרן פאר הדור הגר"ח גריינמן לטרייף. כך היה מצווה לחסל את מרן הגאון האמיתי הגר"ד לנדו ראש ישיבת סלבודקה ועוד הרשימה ארוכה מאד מלפרט את כל אלו שזכו לקבל מנחת זרועו, וזה עוד לפני המלחמות ההזויות שלו ברב עובדיה חב"ד ובאדמו"ר רבי שמחה בונים מגור.
 
כל מי שהפריע לו בדרכו המגלומנית אחת דתו, והכל נעטף בעטיפה צלפונית של השקפה טהורה שכביכול קיבל ממרן הגרי"ז בעוד כל מי שהכיר אותו ואת משפחתו המופקרת יודע את האמת על משפחה אומללה זו שיצאו ממנה מחללי שבת כופרים בעיקר ורק חמלו של מרן החזון איש עליו הוכנס בפרוטקציה שלו לפונוביז' תוך תחנונים של מרן החזון איש לרב כהנמן זצ"ל.
 
הפתגם העממי אומר שאי אפשר לרמות את כל העולם כל הזמן. הסיפור הזה החזיק עשרים שלושים שנה וזה נגמר כל הבועה הזאת של הרב שך התפוצצה להם בפנים בקול רעש גדול.
 
מכל הרב שך הגדול והנורא נשאר כת הזויה בשערי חסד שממשיך אותו מטורף חסר תקנה ששוב הקים עיתון ומפלגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.