רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 באפריל 2015

עיריית בלומינבורג קוראת לתובע הראשי של ניו יורק להתערב

מאת סאטמארער

לאחר הטענות שעלו על זיופי בחירות ע"י הסאטמרים, ולאחר שהתושבים המקומיים פנו לתובע האזורי ג'יימס פארל ולטענתם הוא לא חוקר את הסיפור ומתעלם מזה, עיריית בלומינבורג פנתה אמש לתובע הראשי של מדינת ניו יורק אריק שניידרמן ומבקשים שיפעל לחקירה רצינית בפרשה.
מדובר שוב על אותם מצביעים שאינם גרים בעיר ורשומים שם פיקטיבית רק כדי להטות את הבחירות לטובת המועמד הסאטמרי ראבינר שניצח כזכור ב9 קולות על פני יריבתו הגויה. במכתב מציינים שוועדת הבחירות אשר חששה מזיופים ניסתה למנוע מכ200 מהסאטמרים להצביע אבל נענו לבקשת השופט והחזירו חלק מהם.
במידה וימצאו שהבוחרים לא באמת גרים שם ולמרות זאת הצביעו בשביל להשפיע ולשנות את צביון המקום הם צפויים לעונשים הקבועים בחוק על עבירות זיופי בחירות.
העירייה גם מבקשת מהתובע הראשי שיתערב וידאג שבבחירות חוזרות או בכל זמן בעתיד שיעניק לעירייה כלים משפטיים כיצד להתמודד עם הזייפנים החרדים אשר כל האמצעים מותרים למען המטרות שהם מציבים לעצמם. ובמקרה הזה הפיכת עיירתם למעוז הסאטמרי החדש עם כל הצפיפות הכרוכה בזה.
עסקנים חרדים אשר ביקשו לדבר בעילום שם מחשש להתנכלות מצד הסאטמרים מסרו לנו, "הם (הסאטמרים) מתנהגים בשיא העזות והחוצפה! לא מספיק שהם כבר רבים עם כל שכניהם עם הזנחת והפרת כל כללי התברואה והצפיפות, כעת הם הופכים את היהודים לבעייה כלל איזורית." עסקן אחד הוסיף "אכן יש בעיה של העדר מקומות מגורים, וזה כבר משהו שאנחנו מתמודדים איתה הרבה שנים, אבל למה שלא ייבנו משהו חדש? למה צריכים להשתלט בצורה כ"כ עקומה על כמה תושבים גויים מסכנים, וכי חסר שטחי אדמה באיזור?, אם הם יצליחו הפעם אף גוי לא ימכור בית ליהודי יותר, אח"כ נזעק געוואלד ואנטישמיות. חבל שאין מבוגר אחראי בקהילה שלהם שיידע לעצור את זה מבעוד מועד".
אנחנו כאן נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונסקר את ההתגרות באומות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.