רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 15 באפריל 2015

הגויים נאבקים בסאטמאר ופנו לבית המשפט שהסאטמארים הונו ושקרו וגוזלים את אדמתם

מאת סאטמארי

תלונה נגד היזם החרדי שלום לאם וחברותו הסאטמרית על אוסף פעולות לא חוקיות
אמש הוגשה תלונה נגד איש הנדל"ן החרדי שלום לאם על שורה ארוכה של האשמות, ביניהם, סחיטה, שחיתות, שוחד, זיוף בדואר, זיוף בחירות ועוד.
לטענת התלונה, לאם מנסה לתפוס שליטה שלטונית באזורים של עמק הודסון בניו יורק בשביל רווח אישי כלכלי ולבנות שם שטייטל חדש לאהרונים, ועל הדרך לא בוחל בשום אמצעים בשביל להשיג מטרות אלו.
בין הייתר מואשם לאם וחבורתו ביצירת מצג שווא בתקשורת של אנטישמיות דרך תלונות שהם הגישו בשביל להטות את דעת הקהל לטובתם.
כל הסיפור התחיל לפני כמה שנים כאשר חבורה של עסקנים סאטמרים סימנו לעצמם כמה יישובים קטנים מסביב לקריית יואל שבמונרו והחליטו להשתלט עליהם אלו ולנכס את זה לעצמם תוך דריסת התושבים הגויים המקומיים ולהדירם ממקום מושבם, כאשר שום חוק לא עוצר בעדם. הם נמנו וגמרו לעשות ככל שבידם להשיג מטרות אלו, גם בדרכים לא חוקיות, כפי שכבר דיווחנו גם כאן ב'בעולמם של חרדים' בהרחבה.
אבל המקומיים לא מתכוונים לשבת בחיבוק ידיים מול מעשיהם הנלוזים של הסאטמרים, ולתת להם לגזול את אדמתם, אז כאמור, אמש הוגשה תלונה רשמית לבית המשפט הפדרלי במחוז הדרומי של מדינת ניו יורק, בה רוכזו כל מעשיהם הלא חוקיות של חבורה זו, שנמשכו למעלה מעשור.
כחלק מהשיטה, רכש לאם שטח אדמה תחת איש קש, תושב מקומי בשם דואיין רוא, תחילה סיפר שהוא מתכנן לבנות שם מגרש גולף לעודד את התיירות באזור, ורק אחרי שקיבל את האישורים לכך, עבד בניסיון לתפוס שליטה שלטונית בכדי לשנות את האישורים לבניית מאות יחידות דיור צפופות לסאטמרים. על הדרך הוא מואשם במתן שוחד לפקידים בשביל לקבל את האישורים הללו, וכן קיבל לידו את השליטה על כל המשאבים האזוריים הנצרכים, כגון המים, הביוב, החשמל וכו'.
העיריות מבקשות מבית המשפט להציל אותן מהשטלתות עויינת מצד לאם וחבורתו הסאטמרית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.