רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


סרטון  חדש  מהתחלה של הלוויה של הרב וואזנר הכול מוסרט מלמעלה מהעזרת נשים ומגלה מה קרה שם ויתכן כי ימצאו האשמים הישירים ברצח הזה
----------------
רב הכותל בגל"צ: "נדהמתי ממעשה נשות הכותל. אחפש דרך שאף אדם לא יפגע בשני כדי שלא נגיע למצב שבראש חודש הבא יהיה דמים של ממש בכותל המערבי
----------------
סערה בקהילת קהל חסידי ירושלים בבית שמש: אברך, עזב את ביתו יחד עם אשתו ו6 בנותיו, עברו להתגורר בראשל"צ כחילונים.
----------------
ישראל כהן ב'כיכר': לקראת דיון נוסף שיתקיים מחר בבית משפט השלום כנגד החשד המרכזי בהטרדות הפלס אברהם טריגר, נשכר פרקליט הצמרת עו"ד אביגדור פלדמן
----------------
התכנית של דרעי להרחיק את מדינה:
לאשר מדינה הוצע להיות מזכיר הסיעה בכנסת, מה שלא סיפרו שההצעה הגיע עם שכר נמוך ב 50% מהמקובל וממה שקיבל עד כה קודמו לתפקיד אלישיב רבין, אשר שעזב מערכת עיתון (או פוטר בגלל סיפור לא נעים) מאוכזב ומרגיש חסר אונים מול העובדה המכוערת שמציב לו דרעי.
אנשי דרעי מבחינתם דאגנו לאיש לעבודה שיעזוב אותנו
בקרוב נספר כיצד הצליח צביקה יעקובזון לעקוף את שס ולהישאר במשכורתו הרגילה.
 ----------------
איווט ליברמן ואיילת שקד נצפו היום במסעדה בסינמה סיטי בירושלים בפגישה ממושכת. ~~|~~ 'בחדרי': יהדוה"ת והליכוד ערכו תיקונים בטיוטת ההסכם הקואליציוני. גורם ביהדוה"ת: "יתכן והחתימה תתעכב עד להשגת סיכומים עם כולנו וש"ס
 ----------------
 מרן הגראי“ל שטיינמן הגיע הבוקר לישיבות גאון יעקב ואורחות תורה שבראשותו לפתיחת הזמן.
 ----------------
גל ברגר בטוויטר: חוסין אבו חדיר, אבי הנער משועפט שנרצח ונשרף בידי יהודים, רישום בני באתרי הנצחה היא צביעות ושקר. "הם רוצים להצטייר בעולם כלא גזענים".
 ----------------
ר' גבריאל ששון ששבעת ילדיו נספו בשריפה בשבת בברוקלין לרונן כץ ב'קול ברמה': אנחנו עולים כעת לקברם בהר המנוחות לרגל השלושים, אין לי משפחה בארץ, אני קורא לציבור לבוא ולהשתתף בתפילה
 ----------------
 המחבל שרצח בדריסה את שלום יוחאי שרקי הי"ד הודה במעשיו - "חיפשתי לרצוח יהודים".
 ----------------
מצרים: ביהמ"ש גזר על הנשיא לשעבר מוחמד מורסי - 20 שנות מאסר.
 ----------------
ערב יום העצמאות: למעלה מ-8.3 מיליון איש חיים בישראל. 6.2 מיליון יהודים, ו-1.7 מיליון ערבים. 176 אלף תינוקות נולדו
 ----------------
 הנער הערבי מוחמד אבו חדיר שנרצח ע"י יהודים ביער ירושלים וגופתו נשרפה נוסף ללוח הזיכרון של חללי פעולות האיבה בהר הרצל.
 ----------------
המנהל הקהילתי הר נוף: בסימן האירועים הקשים שחווינו בשנה החולפת ברצח הנורא בתפילת שחרית, נערוך בשכונה מחר את טקס יום הזיכרון לנפגעי פעולות האיבה במעמד רבנים, אישי ציבור ובני המשפחות.
 ----------------
'הארץ': בכיר במשטרה מעריך: שרה נתניהו צפויה להעיד במשטרה בשבועות הקרובים בפרשת מעונות רה"מ. נתניהו עצמו לא ייחקר

להמשך המבזקים כנסו כאן



 ----------------
עמית סגל בטוויטר: מיכל הרצוג, רעייתו של יו"ר המחנ"צ, דיווחה למשטרה שאבן הושלכה לעבר רכבה כשיצאה מביתה בת"א. האבן פגעה ברכב וגרמה לו נזק. המיידים לא אותרו.
 ----------------
בוז'י הרצוג בטוויטר: אירוע ניפוץ שמשה במכונית של מיכל אשתי לא נעים. הכל בסדר וממשיכים בשגרה, סומכים על המשטרה ומודים לכל הדואגים והשואלים.
 ----------------
ליזרוביץ ב'קול חי': מבדיקת המשטרה ומצלמות האבטחה עולה כי לא נזרקה אבן על מכוניתה של מיכל הרצוג. רכב שעבר עלה על אבנים שהיו פזורות בכביש והאבן עפה על מכוניתה מהצמיג.
 ----------------
 יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע לניחום אבלים אצל משפחת שרקי.
 ----------------
המו"מ הקואליציוני: בצל המשבר - נתניהו וכחלון ייפגשו הערב בשעה 21:00.
 ----------------
'דה מרקר': הנשיא לשעבר שמעון פרס יקבל 30 אלף דולר לחודש מבנק הפועלים, כדי לסייע לבנק מול הרפורמות של כחלון.
 ----------------
ניצחון לארנרייך בבית שמש: רונית רענן מנהלת אגף החינוך בעיריה בשנים האחרונות, סיימה את תפקידה לאחר מאבק סוער וממושך.
 ----------------
'ערוץ הכנסת': חודש אחרי הבחירות, מפלגת כולנו טרם שילמה שכר לפעילים.
 ----------------
איילת שקד ב'קול חי': "אנחנו מתעקשים על תיק הדתות. מוכנים לשותפות יחד עם ש"ס. אם יחליפו את הסנקציות הפליליות בכלכליות כפי שהצעתי בעבר זה רק יעלה את כמות המתגייסים".
 ----------------
שלום ירושלמי ב'קול חי': "אני מעריך שתיק הדתות יהיה אצל ש"ס".
 ----------------
'הקול החרדי': גאב"ד זכרון מאיר הגרח"מ וואזנר בביקור כעת אצל מרן הגראי"ל שטיינמן.
 ----------------
ירושלים: בלשכת רה"ע ניר ברקת ישיבת ועדת הרבנים לענייני השבת, יחד עם נציגי הסיעות החרדיות במועצת העיר, לדיון בנושאי שמירת השבת בירושלים.
 ----------------
השר אורי אריאל ב'ערוץ 1': "בנט מעדיף את תיק הכלכלה פלוס עניינים אסטרטגים על תיק החינוך".
 ----------------
בוז'י הרצוג בטוויטר: אירוע ניפוץ שמשה במכונית של מיכל אשתי הערב לא נעים. הכל בסדר וממשיכים בשגרה, סומכים על המשטרה ומודים לכל הדואגים והשואלים.
 ----------------
ח"כ יעקב ליצמן ביקר ביממה האחרונה אצל האדמו"רים מגור, בעלזא, צאנז, באיאן, סאדיגורה ומודז'יץ שעודכנו על ההתקדמות במו"מ הקואליציוני
 ----------------
מהדורת 12 ב׳קול החרדי׳:
סערת נשות הכותל - רב הכותל הגר״ש רבינוביץ בראיון: ״הם הציגו שעורכים תפילה יהודית אז אישרנו להם את סה״ת. נשות הכותל מעוניינות להגיע לכותרות, אז הם מחללים את המקום. גדו״י יכריעו האם להמשיך את המחאה נגדם. כל מי שהיה שם צריך לצום״.

המאבק על משרד הדתות - ניסים אלקסלסי בראיון: ״לא רואה את ש״ס מוותרת על התפקיד. גם רוטציה לא יהיה. יש נציגים שנפגשים בנושא בין ש״ס והבית היהודי. הפשרה המדוברת הערב - מנכ״ל שמקובל גם על הציונות הדתית״.

הסערה באלעד מחילול השבת של המקהלה - יעקב פרידמן ממקהלת ׳פעמונים׳ בראיון: ״כל אנשי המקהלה חרדים בוגרי ישיבות. לפעמים הולכים ברגל בשבת למעלה מחצי שעה. שניים מחברי המקהלה ביטלו ברגע האחרון ובמקומם הביאו מ״מ. בחוזה שחתמו התחייבו להישאר באלעד עד אחרי שבת. כרגע השהו אותם, שוקלים לתבוע את החזנים״.

יהודה שלזינגר ׳ישראל היום׳ בראיון: ״התפקידים היחידים שסגורים - של יהדוה״ת. בש״ס העניינים הסתבכו, גם הפנים והדתות לא סגורים. גם בקווי היסוד על הגיור והגיוס לא הגיעו להבנות. בש״ס אומרים חזרנו לנקודת ההתחלה, לא ייקח יותר משבוע לחתימה״.
 ----------------
מהדורת חצות בסקופים:
המאבק על תיק הדתות מעכב את ההתקדמות המו״מ הקואליציוני.

• הכתב הפוליטי עומרי נחמיאס ׳וואלה׳: הדתות הוא עדיין המוקש העיקרי בין בנט לדרעי. התסריטים כרגע לפיתרון: רוטציה בין הבית היהודי לש״ס או מינוי 2 סגנים.

• מ״מ רה״ע פ״ת איציק דעי מהבית היהודי: ישבנו הערב אצל בנט ושמענו ממנו על המו״מ והתעקשות העיקרית היא על הסדר מסוכם בנוגע למשרד הדתות, כדי שש״ס לא תשנה את המהפכה של בן דהן.

•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, משה ויסברג, ישראל כהן: מה השיג אטיאס בפגישה עם שלום שלמה? עד כמה תיק הדתות יהיה מכשול להתקדמות לחתימה? מירוץ החכי״ם מאגו״י לבתיהם של האדמורי״ם.

• תיעוד וידאו חדש מהלווית מרן הגר״ש וואזנר זצ״ל שופך אור על מה שאירע שם - העיתונאי יצחק הורוויץ עורך בח״ח בראיון: מהתיעוד החדש אפשר לראות את הכשל וחוסר האירגון והתיכנון, הציבור עצמו היה ממושמע רק לא היה מי שיתן הוראות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.