רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 13 באפריל 2015

האם ה'תורה' של הרבי מויזניץ מתירה גזילה?

  כ"ד ניסן ה'תשע"ה

מכתב זה מיועד עבור מי שיכול להשפיע לטובה בענין הזה, ואולי אף להודיע לכ"ק האדמו"ר מויזניץ שליט"א (מרחוב עזרא) :
בעקבות מעשה שאירע עמדי אמרתי אל תמנע טוב מבעליו, ואספר את שאירע, במוצאי שבת אסרו חג פסח ה'תשע"ה נכנסתי יחד עם רעייתי עם רכבי לחניון של החנות יש חסד עזרא פינת שלמה המלך בבני ברק בכדי לרכוש כמה דברים, ובבואי לצאת מהחניון (בשעה 22:15) אנו מגלים שהחניון נחסם ע"י כמה רכבים שככל הנראה הגיעו בכדי לשמוע את כ"ק הרבי שליט"א אומר 'תורה' (ובמיוחד רכב מסוג יונדאי בצבע תכלת שמספרו - [המספר במערכת]), סוף הסיפור הוא שלאחר כ10 דקות של המתנה וחיפוש אחרי בעל הרכב החוסם, אזרתי אומץ להיכנס לבית המדרש, ובסיום ה'תורה' שאמר כ"ק האדמו"ר שליט"א, ניגשתי לכמה וכמה חסידים שעזרו לי במציאת בעל הרכב, ולאחר 10 דקות נוספות הגיע 'חוסם החניון' להזיז את רכבו, ואפי' לא טרח להתנצל, רק המטיר לעברינו 'מה כבר קרה'?.
מיותר לציין את אי הנעימות לאחר שגילינו ש'חוסם החניון' הוא אחד מהחסידים שבאו לשמוע את דברי התורה מהרבי שליט"א, מילא אני, שאני אברך ליטאי מסוגל למחול ולהבין את עריבותו וכמיהתו של 'חוסם החניון' לשמוע דברי תורה, אבל שיירת המכוניות שנעמדה מאחורי, איבדה את סבלנותה, וביניהם יהודים פשוטי עם שהזדעזעו מקלות הדעת ומחוצפתו של אותו חסיד שוטה.
התאמצתי לכתוב מכתב זה מפני חשיבותו הרבה בעיני, אולי הדבר יביא תועלת, לנסות ולעורר את החסידים להתנהגות תרבותית עם אנשים מבחוץ שאינם חלק מהווי בית המדרש של חסידי ויזניץ.
אני יותר מאשמח אם אדע שהמכתב הזה הגיע ליעדו.

יישר כח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.