רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 9 באפריל 2015

מבזקים - מפה ומשם


'ערוץ 7': חולל בהר הזיתים קברו של אברהם וולס הי"ד שנרצח בפיגוע הטרקטור לפני 8 חודשים. המחזה התגלה היום בהלוויה של בן דודו החתן יצחק סאמט ז"ל.
ושוב האויב הערבי מבצע פשעים והתקשורת והמשטרע האדומה שותקים
------------------
שליח חב"ד בקוסקו שבפרו ל'חב"ד און ליין': "ההרוג חגג בבית חב"ד בליל הסדר יחד עם 900 ישראלים. מעריך שהגופה תגיע לישראל עד יום ראשון".
 ------------------
אמיתי גזית מ'כלכליסט' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "תוכנית מתאר חדשה תוסיף 10,000 יחידות דיור ו־50 אלף תושבים לעיר בני ברק - העיר הצפופה בישראל, בלי שיתרחבו גבולותיה המוניציפליים. המסה העיקרית של הבניינים ייבנו ברצועה הצפונית, באזור הדיזיין סנטר בין מסילת הרכבת, דרך אם המושבות ונחל הירקון". ולמי זה מפריע, ולמה?
 ------------------
 הגאב”ד הגר”מ גרוס הגיע אמש לתפילה בקבר רחל. לפני כן ביקר בבית מרן הגר”ש אוירבעך
 ------------------
זאב קם ב'nrg': נתניהו העביר מסר לכחלון: תקבל חלק ממשרד הפנים, מנהל התכנון ייצא ממשרד הפנים ויעבור לאחריות שר האוצר. הפיצוי שש"ס תקבל: סגן שר באוצר.
 ------------------
 ר”ש אוירבעך ביקר אמש בבית הגרח”מ וואזנר.
 ------------------
בניו של מרן האדמו"ר ממחנובקה ביקרו אמש בבית מרן האדמו"ר מבעלזא.
 ------------------
עידן יוסף (ניוז1) בטוויטר: "התקשורת בישראל הגונה מספיק כדי לאזן בין ימין לשמאל, אך ברמה החברתית מחזיקה בסדר-יום חילוני מובהק שאינו נותן ביטוי נאות לציבור הדתי והחרדי.''
 ------------------
 ברוך דיין האמת: הבוקר נפטר הנער מיכאל שוורץ ממחלת הסרטן. בן 13 וחצי. חסיד קרלין משכונת גב"ש בירושלים. הלוויתו בשעה 11:30 בשמגר
 ------------------
'ניוז 1': ח"כ גילה גמליאל חולקת על שר התחבורה ישראל כץ וטוענת שניתן להתגמש בנושא תחבורה ציבורית בשבת.
 ------------------
שליח חב"ד בתאילנד הרב לייאנס ל'ווינט': "אותרה גופת הילדה הישראלית בת ה-12 שהייתה בטיול בת מצווה עם הוריה. היא ננעלה בשירותים ונספתה בשריפה בספינה. 103 הנוסעים האחרים קפצו למים ואיש לא נפגע".
 ------------------
 לראשונה: האדמו"ר מדושינסקיא הגיע לביקור חג במעונו של האדמו"ר מגור.
 ------------------
הצלם אליעזר סמט חושף בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "חסידי 'תולדות אהרון' שליוו למנוחות את החתן יצחק סמט ז"ל שנטמן בהר הזיתים, נדהמו לראות מצבות שנופצו וחוללו ע"י ערבים שככה"נ גרים בסמוך, בין הקברים שחוללו - קברו של קרוב משפחתו של הנפטר הרב אברהם וולס שנרצח בפיגוע הטרקטור, וקבר אביו של מפקד זק"א ירושלים הרב בן ציון אוירינג". עוד מספר: "למעמד הקבורה הגיעו לבקש סליחה המונים שלטענתם היו במדרגות המוות וככה"נ רמסו אף הם את הנפטר יצחק סמט ז"ל וגרמו למותו".
 ------------------
יועץ התקשורת ומתנדב 'איחוד הצלה' מיכה שולם בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24" לאור המחדל בהלווית מרן הגר"ש וואזנר: "אבל אשמים אנחנו - צריכים לעשות בדק בית, לדעתי 'אנשי מקצוע' צריכים לנהל אירועים המוניים, אף אחד לא יעלה בדעתו לבנות בניין ללא מהנדס או להיכנס לניתוח ללא ייעוץ עם אנשי מקצוע ועסקנים רפואיים, יש נהלים ללוויה המונית וחייב שאנשי מקצוע יקחו את האחריות".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
 המונים עברו היום בקבלת קהל לרגל חג הפסח במעונו של ראש ישיבת גרודנא מרן הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין.
 ------------------
ביקורי חג: ר"ע ב"ב חנוך זייברט, סגניו וצמרת העירייה כעת אצל הגרח"מ וואזנר.
 ------------------
יוסי אליטוב בטוויטר: ביבי נתניהו עומד לקבל מחר בישיבה סגורה עם אנשיו, כמה הכרעות בעניין המו"מ הקואליציוני. בינתיים נראה שמכל המפלגות, רק יהדות התורה סגורה על הסכם.
 ------------------
בצל פטירת נשיא וועד הישיבות מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל נכנס היום הגרח"א קאופמן להתייעצות אצל: מרן הגראי"ל שטיינמן, מרן הגר"ש כהן, מרן הגר"ג אדלשטיין ומרן האדמו"ר מגור.
 ------------------
 יום קטלני בחו"ל: דיווחים על הרוג ישראלי בפרו, ככה"נ בתאונת אומגה.
 ------------------
'הקול החרדי': הגר"ח קניבסקי הגיע לביקור ניחומים אצל הגרח"מ וואזנר.
 ------------------
שי וייספיש מ'חרדים 10' בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": תושב ביתר עילית יוזם עצומה "להקמת 'ועדת חקירה ממלכתית לאסון הלוויה בבני ברק', דמם של גרבר וסמט ז"ל והפצועים אינו פחות מדמי הנמחצים בפסטיבל ערד ובאסון המכביה!" • יוזם העצומה קורא: "התעוררו! זה יכול לקרות לכולנו בכל אירוע המוני!!!
 ------------------
 מהדורת 12 ב'קול החרדי':
מני גירא בפרסום ראשון: ״הגר"י סילמן זימן את כל הגורמים המעורבים בהפקת הלוויה: אנשי לובלין, עיריית ב"ב, ארגוני הצלה וצ'ולק - להגיע למסקנות לא מי האשם אלא מה גרם לאסון. התארגנות לקראת ה'שבעה' בבית הגר"ש וואזנר: יתכן ותהיה בקומה הראשונה בבית הוראה ולא בבית הרב לשם המדרגות צרות ומסוכנות".
האם התקשורת החרדית מסקרת נכון את האסון והמחדל? אליעזר שולמן 'משפחה': "התקשורת החרדית חייבת לסקר את הכשל. יש מי שחייב לתת את הדין. זה היה לא פחות מאירוע רב נפגעים, למעלה מ-90 איש שברו ידיים ורגליים ואושפזו. למשטרה אין הבנה בציבור החרדי, להביא שוטרות לכזה אירוע זה או חוסר אכפתיות או חוסר אחריות".
דוד חכם 'קול חי': "אי אפשר להיכנס לגזירות שמיים, אבל התקשורת החרדית חייבת לשאול את השאלות הקשות. כמו שהמשטרה אחראית להפגנות בקסבה ובכיכר השבת, גם פה היא אחראית. המשטרה צריכה בראש החקירה לחקור את עצמה".
אהרון רבינוביץ 'כיכר השבת': "התקשורת החרדית חייבת לסקר בהרחבה, בשביל להעביר מסר לציבור שאפשר למנוע אסון כזה בעתיד. בכל חסידות וקהילה חייבים למנות אחראי שיעמוד מול הרשויות ויהיה אחראי לכל הצלחה וכישלון".
יעקב לנדא יו"ר זק"א בארה"ב בראיון: "ציפי ששון שהתעוררה מדברת ומתקשרת. בימים הקרובים תעבור 2 ניתוחים. רק אתמול בישרנו לה ששבעת האחים שלה נשרפו למוות. עמדתי שם עם צוות ביה"ח והעסקנים ופרצנו כולם בבכי".
יענקלה הלפרין בראיון: "בלוויה של הגר"ע יוסף נאבדו מעל 50 זוגות רק בירושלים וב"ב. כל מי שנאבד לו בלוויה יקבל זוג חדש".
 ------------------
מהדורת חצות בסקופים: 
האם הנפגעים מהלווית מרן הגר״ש וואזנר זצ״ל יכולים לתבוע נזיקין בעקבות הרשלנות?
• עו״ד משה בא גד בראיון: ע״פ התקדים המשפטי מאירועים קודמים אפשר להגיע לסכום של מיליוני שקלים. רק על ידי אכיפה של רשויות החוק מארגני האירועים הללו ילמדו על בשרם ע״מ שחיי אדם ינצלו בעתיד.
• העיתונאים ישראל כהן ומשה ויסברג על הפרשה החדשה בבאבוב 45 - על התביעה של ראש הקהל אייזיק דייטש שתובע מהחסידות 17 מיליון דולר.
• משה ויסברג מבח"ח שחשף הצצה לדמותו של תלמידו הגדול של הגר"ש וואזנר זצ"ל הגרמ"ש קליין, מסביר את היותו פוסק של גדולי האדמו"רים וההבדל בינו לגרח"מ וואזנר.
• האסון בתאילנד - שליח חב״ד אליהו לייאנס שהגיע לזירת האסון וטיפל במשפחה: האבא ניסה להציל את ביתו שנלכדה בתא השירותים ונאלץ לקפוץ למים כדי להינצל בעצמו, כאשר מאחוריו הספינה בוערת.
• הג״ר אליהו שלזינגר רבה של שכונת גילה בירושלים ברב שיח הלכתי על ההלכות הנוגעות בין שביעי של פסח לשבת שלאחמ״כ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.