רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 באפריל 2015

ווארטים


״עבור אדם מאמין, בורא עולם זה כמו חמצן - הוא לא יכול לראות אותו, אבל גם לא יכול לחיות בלעדיו״.

״אהבה, היא שפה מיוחדת, כולם דוברים אותה, אבל רק הלב מבין אותה״

מנהג העולם שכשגומרים עם מישהו אומרים לו:כל טוב: וזה הגימטריא של 67

יצחק יוסף תומך במועמדות הילארי קלינטון לנשיאות ארה"ב בגלל שהיא אשת חבר

הורי ילד אחד רצו לדעת מה יצא ממנו כשיגדל.
הם שמו על השולחן מאה דאלאר, כרך תלמוד ובקבוקון וואדקא והחליטו ביניהם: אם הבן יקח את הגמרא סימן שיהי' רב, אם יקח  את הכסף כנראה שיהי' איש עסקים, אבל אם יפנה לבקבוק ח"ו יהי' זה אלקאהאליסט נעבעך...
הילד נכנס,  שם בכיס את השטר, רוקן את הבקבוק והתיישב מתנענע ליד הגמרא הפתוחה.
נעצו ההורים את עיניהם אחד בשני ואמרו בקול אחד: זה כנראה יהי' חב"דניק

מי ששכח לחגוג באחד באפריל ובאחד במאי יוכל בדיעבד להשלים בכ"ט בנובמבר.

אשה התקשרה ליונה מצגר ושאלה אותו אם החתול שתה מהחלב האם יש בעיה מצד בשר בחלב ואמר לה באיזה צבע החתול אמרה לו שחור אמר לה אז תפני ליצחק יוסף

מי ששכח לאכול סעודת יו"ט ביום העצמאות יש להסתפק אם יוצא ידי חובה אם ישלים סעודתו בכ"ט בנובמבר ויאכל ללא ברכה.

 חבדניק אחד נהיה חתן אצל חזונאישניק ואסר עליו חמיו שלא לישון בסוכה. מה עשה ישן בסוכת חמיו מתחת למיטה שיש בה שיעור עשרה טפחים לשיטת האדמו"ר הזקן ואין בה עשרה טפחים לשיעור חזו"א.

 בריסקער אחד התחתן עם אשה מכת השאלים בבית היא עוטפת אותו בסדין שחור הוא צועק גיוואלד והיא אומרת לו מה קרה הרי אשתו כגופו והוא אומר לה לא רואים פה את הציציות.

במלחמת המפרץ כשהיתה אזעקה היו רצים לחדר האטום ומקשיבים לדובר צהל נחמן שי ואמרו אז כולנו ברסלב נכנסים לחדר אטום ומחכים לרבי נחמן.

ספרדי אחד נסע עם הילד שלו לאומן - הילד שואל את אביו אבא למה יש פה אשכנזים-האבא אומר לו שקט שקט גם רבנו היה אשכנזי-שואל אותו הילד איך זה יכול להיות הרי קראו לו נחמן?

בכפר של הלברנץ העלו על המוקד אשה שדיברה עם שכן בעברית. פתאום אחד הילדים בוכה. אחים שלו צועקים עליו שייגעץ תשמח והוא אומר הסתירו לי את המדורה

If I'm planning to go to the Tzion of the Divrei Yoel & to Tzion of the Beirach Moshe, can I just say that I'm going to the Satmar Tziyonim?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.