רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 באפריל 2015

מגזין הלילה של הנייעס החרדי:

אבי שיף 'בחדרי חרדים' בראיון:"ברגע שיפורסמו המספרים של מה שהשיגה יהדות התורה עבור החרדים יפרוץ גל הסתה! דרעי מתקרב לכלכלה ולרווחה, יהדות התורה על סף סגירה". וחושף:"חבר רביעי בצוות המשא ומתן, חבר הכנסת אורי מקלב, הוא עובד מאחורי הקלעים ובונה את ההסכם הקואליציוני!".  מה עם שאר המפלגות?  והאם מע"מ אפס על מוצרי המזון של דרעי יעבור או יתמוסס בעזרת עוד וועדה? וכיצד העביר היום גפני "שיעור כללי" לחברי הכנסת החדשים?

צבי זרחיה דה מרקר שערך כתבה על העוזרים הפרלמנטריים בראיון:מדובר בעבודה רצופה שמתחילה בשעות הבוקר המוקדמות ומסתיימת מאוחר בלילה.על עוזרו של ח"כ גפני.איך הגיע לתפקיד ומתי סייע להטסת גופת יהודי?על עוזרו הדומיננטי של ליצמן;ומה התפקיד שעשה קודם?העוזר של סלומיאנסקי ומתי גילה ח"כ שנעדר בתירוץ מענין מהצבעה חשובה?

סגן שר החוץ לשעבר דני איילון בראיון: "ישראל כמדינה יהודית דוגלת בדיפלומטיה של סיוע הומניטרי באסונות כמו בנפאל, במקרה הזה הושקעו משאבים מיוחדים בגלל שיש מאות ישראל שם בגלל זה יש לישראל אחריות מיוחדת בעניין, ומשרטט על החפק שמוקם במצבי חירום מסוג זה, זה אחד מהדברים שישראל יכולה להתגאות בה".

אלי אדלר בראיון:"כבר שנתיים חיילים חרדים חוטפים השפלות ואלימות ברחובות, ורק עכשיו עם סיכוי לשינוי חוק הגיוס הם החליטו להשמיע את קולם!  קמפיין החרדקים האנטישמי גבל בפיקוח נפש! רק אתמול חיילי גבעתי החרדים הצילו חיים כשסיכלו הנחת מטען ענק בגבול סוריה". האם יש מקום לקמפיין נגדי שיחזק את החיילים החרדים, והאם יש לחרדי אמיתי מקום בצבא?

אריה יואלי עורך אתר 'סרוגים' בראיון:"כל הסיבות שיהיו לא מתרצות את העובדה שרק עשרת אלפים איש הגיעו להלווייתו של הרב ליכטינשטיין שהיה מראשי הציונות הדתית, אם הוא היה רב חרדי היו משתתפים מאה אלף לפחות!".    ומה ההבדל בין הציבור החרדי לדתי לאומי בהערכה לרבנים?

להאזנה: 055-980-8000
או מכשרים: 053-4241-957

קו המהדורות המרכזיות גם מכשרים 054-738-57-58

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.