רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 באפריל 2015

השחיתות והגניבות אצל אנשי ביתו של הרב טוביה וייס מרקיעים שחקים, והפעם: המעילה הגדולה בכספי קופת הגאב"ד

מאת עדה'ניק

השחיתות והגניבות אצל אנשי ביתו של הגאב"ד הרב טוביה וייס נשיא אתרא קדישא מרקיעות שחקים, ועבר ושנה נעשה אצלו כהיתר, מיום ליום מתבררים עוד ועוד עובדות ומעשים מחרידים במעילות וגניבות המתבצעים על ידי אנשי ביתו ומקורביו הגדולים של הגאב"ד, ובראשם הגבאי עמרם שפירא ועורך עיתון "העדה" טוביה ליברמן.
כזכור בחודש כסלו האחרון נסע הרב טוביה וייס לארה"ב, דובריו ותעמולני הסיקריקים פרסמו בשעתו שהוא נוסע לאסוף כסף עבור "קופת הגאב"ד, משחזר סברו עניי ירושלים כי בודאי עכשיו יחלקו את הכסף שנאסף בארה"ב, אלא שאז הודיע טוביה ליברמן שקופת הגאב"ד תחלק את הכסף רק לקראת חג הפסח.
והנה חג הפסח כבר הגיע ועיניהם של עניים נשואות אל כספי הצדקה, ושום חלוקה של קופת הגאב"ד לא נראתה.
אלא שאז התברר הפשע הגדול והמעילה הנוראה של טוביה ליברמן מבאי בית הגאב"ד, לפתע פרסם טוביה ליברמן שהוא עורך הגרלה בסך עשרת אלפים דולר למנויי עיתון "העדה" שבהנהלתו, כאשר לא פחות ולא יותר את הכסף להגרלה הוא לקח מכספי קופת הגאב"ד, ידיו לא רעדו כאשר הוא מעל בכספי הצדקה ופשוט שדד את כספי העניים בשביל העיתון שלו.
אך לדאבוננו זו כבר צרעת נושנת אצל אנשי ביתו של הגאב"ד למעול ולגנוב כספי צדקה וכספי הקדש, וכפי שכבר התפרסם השערוריה המחרידה והגניבות הגדולות שנעשו בישיבת פאר התורה של הגאב"ד על ידי אנשי ביתו של הגאב"ד הרב טוביה וייס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.