רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 28 באפריל 2015

אמש ב'מרכז החדשות'

השיטות האלימות של אנשי העיתון של גרוסמן לא רק נגד חברות המסרבות לפרסם בעיתונם!

מנכ"ל ארגון 'עבודות לחרדים' אביגדור רבינוביץ מגולל את מסכת הטרור שעבר מאנשי "נצח" ביממה האחרונה לאחר שפרסם מאמר שלא נעם לאוזניהם: "קיבלתי צלצולי השכמה מוקדמים. צבא של אנשים שמתקשרים, מוחים על המאמר ומאיימים. הם מטריפים את השכל. אני יודע שהוגשו תלונות במשטרה, אבל בינתיים שום דבר לא קורה".

וגם, "האם מפרסם בכוונה תחילה מאמרים הנוגעים לציונות, שוק העבודה וגיוס חרדים על מנת להתגרות בציבור החרדי".

האם צפויה תפנית בפרשת פוניבז'? עורך 'בחדרי חרדים' אבי גרינצייג בראיון: במהלך הדיון אמש רמזה השופטת לכיוון הליכה לבוררות חדשה, בימים הקרובים תצא הכרעה מסודרת האם הולכים לבוררות חדשה על כל המשתמע מכך. בעבר, הגר"א כהנמן דרש לבטל את הליך הבוררות לאחר שהבוררים בפרשה ניהלו מערכת קשרים עם ר"י 'מסורת התורה'.

המו"מ הקואלציוני! 'יהדות התורה' מסתמנת כזו שקרובה ביותר לחתום סוף סוף על ההסכם הקואליציוני הראשון, נחשפה חלק מרשימת הדרישות ממינוי שר שאינו חבר כנסת, להגבלת הרישום בנישואין ללשכת הרבנות ועד לשינוי סמכויות היועמ"ש. בינתיים, הבהירו בליכוד ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, כי הדרישה לתיקי הכלכלה והרווחה מוגזמת.

נשיא ישיבת פוניבז' הגר"א כהנמן בהספדו אחר מיטת אשתו הרבנית ע"ה: "פעם היא אמרה לי, בא נצא מכל העסק הזה, יהיה להם אשר להם אבל אנחנו לא נהיה בזה, אמרתי לה את צודקת, אבל הבטחתי לסבא (הרב מפונוביז זצ"ל), הוא הכריח אותי, הוא אמר לי אם אתה תיקח את זה, אז יהיה הלאה פוניבז', אני רוצה שפוניבז' תמשיך. אני בטוח בך שאתה תמשיך את פוניבז', אחרים זה כבר לא יהיה פוניבז', ממילא הבטחתי לו והייתי חייב לקיים את מה שאמרתי, והיא הבינה". ההקלטה מדבריו.

מכשרים: 050-2724982

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.