רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 באפריל 2015

הפלת רב-הקומות ב''צוק איתן''

פלסטינים מפרסמים תיעוד חדש: הפלת רב-הקומות ב''צוק איתן''
כלי התקשורת הפלסטינים מפרסמים זווית חדשה של אחד האירועים המתוקשרים ביותר במערכה עם צה"ל - הפלת מגדל הניצחון בשלהי הלחימה. בתמונות נשמעים שני פיצוצים עזים ואז קריסתו של הבניין, שבו התקיימה פעילות צבאית של חמאס

קרוב לשמונה חודשים לאחר סיומו של מבצע "צוק איתן" בעזה, מפרסמים היום (שבת) כלי התקשורת הפלסטינים תיעוד חדש של הפלת בניין רב קומות בלב העיר על ידי מטוסי חיל האוויר הישראלי.

מדובר בזווית חדשה של הפלת בניין בורג' זאפר 4 (מגדל הניצחון) בן ה-14 קומות, הממוקם בשכונת תל אל-הווא במערב העיר עזה. על פי החשד, התקיימה במקום פעילות של חמ"ל של חמאס במהלך המערכה הצבאית. בתיעוד נשמעים שני פיצוצים חזקים ולאחר מכן נראה המבנה כשהוא קורס אל הקרקע.

עוד קודם לתקיפה הזהירו בצה"ל את הפלסטינים באמצעות כרזות והודעות טלפוניות כי הבניין יופגז מאחר והוא משמש לפעילות צבאית. על פי הדיווחים מהרצועה, אף הונהג נוהל "הקש בגג" שבמסגרתו מתרחשת פגיעת אזהרה דקות לפני הפלתו. מדובר במדיניות שבה התנהל צה"ל בימיו האחרונים של המבצע על מנת לשדר לפלסטינים כי "שום דבר אינו חסין יותר".

בכלי התקשורת הפלסטינים בחרו לפרסם היום את הסרטון, אך לא הסבירו מדוע לקח זמן רב כל כך עד שהגיע לידיהם. בעבר פורסמו זוויות צילום שונות של הפלת רב-הקומות, אך זו מראה פעם נוספת את מידת ההרס הרב שנגרם מהפעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.