רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 באפריל 2015

מנהל המחוז שהבטיח לשים קץ לשחיתות החרדית מואשם באנטישמיות

מאת מאנסיער

כזכור, מנהל מחוז רוקלד קואנטי, אד דיי, שהבטיח לשים קץ לשחיתות החרדית, בכל הקשור לבנייה לא חוקית וגניבות של מוסדות ציבור כגון המקרה עם חסידות סקווירא, מואשם כעת ע"י רב אחד מקומי בלא פחות מאנטישמיות.
ההתנפלות על דיי חודשה לאחר שהוא הביע את צערו על המקרה שבו נראו ילדים חרדים מטפסים על האנדרטה לזכר חללי האסון במגדלי התאומים, בתמונה נראו הילדים משחקים על עמודי האנדרדה כאשר ההורים לצידם ואינם עושים דבר לעצור בעדם. דיי מצידו לא אמר משהו נגד יהודים אלא ביקש שאנשים יכבדו את השכול ואת הצער ולא יחללו את המקום שמבקרים שם ההורים השכולים באופן תדיר. אבל בכדי להעצים את הכאילו אנטישמיות של דיי, זויף פוסט פייסבוקי שכאילו הוא כתב, ואז מתחילים לצאת במחול האנטישמיות הנודע.
מי שדיבר עכשיו הוא הרב רוני גרינוולד, נשיא איחוד הקהילות היהודיות באזור רוקלנד קאונטי ותחתיו כ100 קהילות, בדבריו אמר גרינוולד שאד דיי גורם תחושה לא נעימה לתושבים היהודים וגורם להפצת אנטישמיות באזור. דבריו של גרינוולד עוררו סערה גדולה וצוטטו בתקשורת הכללית. הם מצידם נמנעים מלשאול את השאלות הקשות פן יואשמו גם הם באנטישמיות, אבל אנחנו כאן מטרתנו כן לשאול, ואת השאלות אנחנו מפנים לראשי הקהילות החרדיות במונסי, ניו סקווירא, ספרינג וואלי וכו'. עד מתי?! עד מתי תשחירו את פנינו בפני יושבי הארץ? עד מתי נהיה כולנו הציבור החרדרי גנבים ופושעים רק בגלל תאוות הבצע שלכם? מאיפה העזות והחוצפה שלכם להעדיף את טובתכם האישית על פני טובת הציבור ועל הדרך לגרום לנו נזק בלתי הפיך?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.