רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 23 באפריל 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

הרב ישראל מאיר הירש מראשי נטורי קרתא בראיון על היחס למדינה, האווירה במאה שערים ביום העצמאות, איך הוא מסביר את שיתוף הפעולה של המפלגה הערבית המאוחדת עם המדינה בהכוונה ובתיאום של אבו מאזן, ומה הוא מגיב על הטקס שנערך היום בהר נוף?

אברהם ישראל פרידמן מיום ליום מספר על ביזוי כבוד המת במהלך בניית כביש 'גילה מערב' בירושלים תוך חילול עצמות יהודים מימי בית שני, מדוע אנשי אתרא קדישא לא הגיעו להפגין? ומה מגיבים בעיריית ירושלים? ומדווח כי עדיין נמצאים במקום כוכי קברים שככה"נ יחוללו במהלך המשך העבודות לסלילת הכביש.

העיתונאי והתחקירן הרב אליהו קאופמן בראיון נרחב על היחס של הציבור החרדי להקמת המדינה, שיתוף הפעולה עם המדינה לטובת מוסדות החינוך החרדיים ועולם הישיבות, והאם חסידות סאטמר פספסה את האפשרות להציג אלטרנטיבה חינוכית לכלל המגזר החרדי ללא תקציבים מהמדינה, כמו ההצלחה של בד"ץ העדה החרדית שכן נתנה הכשר אלטרנטיבי?

וח"כ מיקי זוהר מ'הליכוד' בראיון: "ערב יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל הגשתי הצעת חוק לאפשר לקבוצות ספורט לשמור שבת, עשרות קבוצות בישראל מעוניינות לשמור שבת אך האיגודים מחייבים אותן לשחק בשבת. ענפי ספורט רבים במדינת ישראל סגורים בפני ספורטאים שומרי שבת, מאחר ופעילויות ספורט רבות מתקיימות בשבתות ובחגים - אנשי הליכוד הם אנשים מסורתיים שמאמינים ומחוברים להקב"ה, משחקים בשבת פוגעים גם באוהדים שרוצים גם לשמור שבת וגם להנות מספורט כמו כולם - אילחם בזה בכל כוחי, גם לכפייה חילונית אין מקום".

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502939110 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.