רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 16 באפריל 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24

בועז שמש שקרובת משפחתו נופר וקנין לומדת בסמינר של אהרן רמתי בראיון סוער: "הוא מחתן תלמידות שלו וטוען שהן יתומות בכדי לקבל הטבות למרות שההורים בחיים, ושולל את הדיווחים כי נופר עזבה את הסמינר בעקבות המחאה וחושף כי רמתי השכיר לה דירה במקום אחר, ומספר: יש שם בדירה כ-70 בנות והם ישנות על הרצפה בתת תנאים, הוא לוקח את הבנות לבתי עלמין ויערות בלילה ועורך להם טקסים מוזרים - רמתי אמר לבנות שמרן הגר"ע יוסף נפטר בגלל שיצא נגדו".

שבתי גרברציק דובר המשטרה למגזר החרדי בראיון: "אגף התנועה של המשטרה נערך ל'מבצע מירון 2015 -  אחד החידושים השנה הוא השימוש בצבעים להסדרת התנועה. "דגלים אדומים – יוצבו בחניוני השאטלים, צהובים – לאוטובוסים מערים רחוקות, וכחולים – ערים קרובות צפת וכדומה", וחושף: "הכרטיסים לאוטובוסים יהיו בהתאם לצבעים. האוטובוסים ישמשו לכולם, דהיינו, אדם שהגיע מבני ברק או מירושלים בחברה מסויימת, יוכל לחזור גם באוטובוס של חברה אחרת, בכדי למנוע קריסה".

עו"ד נפתלי ורצברגר מ'הפורום המשפטי למען ישראל' בראיון: "אני מברך על דחיית בג"צ את בקשת האסירים הבטחוניים ללימודים אקדמיים, אך מיצר על החלטת הנשיאה נאור לפיה יש זכות מוקנית לאסירים בטחוניים ללימודים אקדמיים, בניגוד לאסיר פלילי שיש לשקמו, אסיר בטחוני חייב להענש בחומרה ולא להפוך את הכלא לנופש לימודי, המציאות מוכיחה שאסירים אלו זוכים למימון ארגוני הטרור ואף שבים לסורם אם שוחררו".

והעסקן רזיאל אוחנה מתריע בעקבות חלוקת סיגריות במהלך ל"ג בעומר במירון לעוברים ושבים ואף לבני נוער מתחת לגיל 18 שזה נוגד את החוק, קורא לעסקנים למנוע את זה מה שלדעתו גורם לבני נוער להתמכר לעישון סיגריות. ומדווח על ההיערכות בשטח בימים האחרונים בסמוך לציון הרשב"י לקראת הגעת הרבבות למירון.

להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0543271218 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.