רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 באפריל 2015

מהדורת חצות של סוכנות הידיעות "חדשות 24":

יעקב אמסלם מאתר 'כל הזמן' בראיון:" לאחר שהחזיק בתפקיד למעלה מ-15 שנה, פוטר היום מזכיר סיעת ש"ס בכנסת אלישיב רבין, הסיבה הרשמית: תמיכתו במפלגת 'יחד' בבחירות האחרונות, ובנוסף, קוצץ בשליש שכרו של מנהל הסיעה המיתולוגי - צבי יעקובזון, וקוצץ שכרם של בכירים נוספים". והאם המשרות שש"ס תקבל עם כניסתם לקואליציה יהיו כפיצוי למאוכזבים?
עו"ד אביעד ויסולי, יו"ר נאמני ארץ ישראל בליכוד בראיון: "העברנו הודעה לנתניהו כי אם הוא יפנה לבוז'י הרצוג  כדי להקים ממשלה, הליכוד ידיח אותו, בדיוק כפי שעשו לו זאת בשנת 1999, אך הפעם זה יקרה הרבה יותר מהר", והאם יעדיפו בליכוד לוותר על תיקים בכירים לטובת הרכבת קואליציה עם הימין והחרדים ולא עם השמאל?
עו"ד תומר נאור התנועה לאיכות השלטון בראיון: "עד כה 45 אלף אזרחים חתמו על העצומה נגד מינוי יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר הפנים בשל עבירות השוחד שעשה בעת ששימש בעבר בתפקיד. החותמים קוראים לרה"מ לעצור את ההידרדרות הערכית הפוקדת את ישראל בשנים האחרונות ומזהירים כי החזרתו של מי שחטא אל מחוזות חטאיו מעבירה לציבור מסר שאין מרפא לנגע השחיתות". ומדוע ולמה מבחינתם הוא עדיין לא מתאים לכהן כשר למרות שכבר ריצה את עונשו? ראיון סוער
ובישוב מירון נערכים בצל האסון בהלווית מרן הגר"ש וואזנר זצוק"ל - הרב מרדכי הלפרין יו"ר ועד הישוב מירון בראיון סוער: "במצב הקיים המשטרה תימנע מהרבבות להגיע כמידי שנה, יחסמו צירים ואוטובוסים בכדי לווסת את ההגעה מה שיגרום לאנשים להתייאש ולחזור הביתה - לאלו שכבר יגיעו לא יאפשרו כניסה לציון הרשב"י, חייבים להתעשת ולמנות בעל הבית ותקציבים שיועברו לו מטעם המדינה בכדי שתהיה אפשרות לקחת אחריות ולקיים את העלייה ההמונית בל"ג בעומר ללא אסונות".
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0508002424 שלוחה 1 או במספר 0502720628 שפתוח גם מכשרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.