רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 במרץ 2015

אמש ב'מרכז החדשות':

ההקלטה המביכה נחשפת! הרב דוד מינצר מרבני 'חדרה הישנה' חושף את דעותיו האמיתיות על מרן רבן של ישראל הרב שך זצ"ל: "כאשר חשבתי שהוא טועה אני חלקתי עליו, הוא אמר לו לעלות לישיבה אני כן עליתי". מאשים את הכפופים לגדו"י בכך שלקחו מהרב שך רק את הדברים הרעים והרדיפות שהיה עושה. כמו"כ מזים את השמועות שפרסמו שהותקף ובעק כך עשו כינוס מחאה. ההקלטה המלאה.

מתח רב בקרב היהדות החרדית לקראת פתיחת הקלפיות, בשאלה האם לראשונה 'יהדות התורה' תזכה במנדט השמיני. בשטח נערכים: לשנע את רבבות בני הישיבות לקלפי, להתפרס ולסייע בעשרות בתי אבות, ולהמשיך לפעול עד לרגע האמת בקרב אנשי הפריפריה.

הגרש"י בורנשטיין ר"י 'קריית מלך' במתקפה חריפה: "אם חס ושלום מישהו משתתף בעצרת של היום או שיצביע פתק לבן או שיצביע למפלגה אחרת אני לא רוצה שום שייכות איתו ואני לא רוצה לעמוד בד' אמותיו חס ושלום. הגם לכבוש את המלכה עימי בבית? שלא יהיה כדבר הזה! לא להתפעל מהפרסומים הטמאים והמתועבים שכל כולם עלילות שקר אין בהם טיפה של יראת שמים כולו סדום רשעות ואכזריות לא היה מעולם דבר כזה לתקוע חרב בליבם של רבבות בני התורה".

הגראי"ל בהוראה לנשיא ישיבת 'מאור התלמוד' הגר"ש קוק לקצר את נסיעתו לחו"ל בשביל יום הבחירות משום "כבוד שמים". בעקבות כך ביטל הגר"ש את נסיעתו.
מכשרים: 054-4852456

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.