רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 במרץ 2015

הרב פלאי לדוד שמידל: אתה צבוע ושקרן במקום שאתה לוקח מיליונים המשגיח בכלל לא שם וחופרים על גבי מערות וקברים

במהלך היומיים בהם אני נוכחתי ברמת בית שמש ג-2 במסגרת עבודות פיקוח עליהם אני אחראי במתחם של ישיבת חברון, נוכחתי בפשעים נוראים הנעשים במקום ע"י "משגיחים" המתיימרים לפקח במקום.

באופן כללי אני מתפלא כיצד יתכן, שבמתחם בו נעשות עבודות חישוף מפקח רק משגיח אחד בלבד על חמישה טרקטורים. מה עוד שהמשגיח אינו עומד במשך כל העבודה בסמוך לכלים העובדים ועסוק בשיחות טלפון ובתפילת שחרית.
במקרה הראשון, עמד משגיח בסמוך למערת קבורה וביצע עבודות חפירה בתוך מערה שבחלקה הגדול הייתה כבר הרוסה כאשר הגעתי למקום.  הטרקטור חפר ממש במקום בו הייתה המערה וכן בתוכה ללא רחמים עם הכף והשליך את העפר ללא בדיקה כלל. רק לאחר שצילמתי את הנעשה במקום טלפן המשגיח ולמקום הגיע נהג שנתן הוראה לעצור את העבודה במקום. לאחר שהלכתי מהמקום הומשכו העבודות במקום. מצ"ב סרטון שצולם ע"י.
במקרה השני החמור יותר נחשפתי ביום השני של העבודות במתחם ישיבת חברון. הגענו למקום אני והמשגיח הרב יהודה פרקש בשעה 6:30 בבוקר. במתחם ממול הנמצא בפקוח של אתרא קדישא החלו לעבוד חמישה טרטורים בעבודות חישוף ללא שום פיקוח, רק לאחר קרוב לשעתיים הגיע למקום משגיח אחד עם נהג. שאלתי את המשגיח כיצד אתרא קדישא מאפשרת לבצע עבודות במקום הסמוך למערות קבורה ללא שום פיקוח ולא זכיתי למענה. מצ"ב סרטון שצילמתי במקום.
בהזדמנות זו אני פונה פעם נוספת ומתחנן בפניך להפסיק את הריסת הקברים הנעשית על ידכם עם היתרים מפוקפקים במתחם נשר ברמלה. בשיחתנו לפני כשנה הבטחת להפסיק את שתוף הפעולה במידה ויצא פסק דין בעניין. למרות פסק הדין שיצא ע"י הבדץ האוסר את העבודות במקום הינכם ממשיכים לקחת חלק בהריסת בית הקברות היהודי במתחם נשר.
אסיים את פנייתי במכתב זה בפסוק הנאמר במגילת אסתר אותה נקרא מחר "כי אם החרש תחרישי בעת הזאת רווח והצלה יעמוד ליהודים ממקום אחר..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.