רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 במרץ 2015

כך דיברו השמאלנים...(כייף לקרוא)

נתניהו לא יהיה ראש ממשלה'' – כך זה נראה
תם עידן נתניהו, לליכוד יהיו פחות מעשרה מנדטים, עוד 92 יום יהיה כאן מהפך. הנה לקט זעיר מים של תחזיות פרשנויות ומשאלות על סיכויי נתניהו בבחירות 2015. שלא תגידו שלא עקבנו
יום הכיפורים של כלי התקשורת והפוליטיקאים שהיו בטוחים שהניצחון בידם – הגיע בדמות תוצאות בחירות 2015. כנגד כל הסיכויים והתחזיות ניצח בנימין נתניהו והתיישב שוב על כיסא ראש הממשלה. כך זה נראה במשך שלושת החודשים האחרונים. 
"אתה מנותק, חי באקווריום, בעולם דמיוני. נתניהו לא יהיה שוב ראש ממשלה".
יאיר לפיד, 3.12.2014 
"נתניהו לא ינצח בבחירות האלה".
הארץ, אלון עידן, 13.3.2015 
"BB מכיר את המספרים. לכן הפסיק להילחם, הפסיק להיאבק, עושה את הפרוטוקול ודי. ככה בדיוק פעל ברק בימים האחרונים לפני שהובס בשנת 2001 על ידי שרון".
ציוץ של אלדד יניב, 15.3.2015 
"לעתים מתרחש נס, השלם נעשה גדול מחלקיו והתמונה הפוליטית משתנה כהרף עין. לנתניהו יש תחליף שפוי ונבון, והוא יושב ראש מפלגת העבודה יצחק הרצוג. זו נקודת זינוק מדהימה לתחילתו של קמפיין בחירות, אשר בסופו תורכב ממשלה טובה הדואגת לעמה. תם עידן נתניהו".
שלי יחימוביץ', 11.12.2014 

"בקצב ובמגמה הנוכחיים, נתניהו גומר את הבחירות עם פחות מעשרים מנדטים".
מעריב, בן כספית, 11.3.2015 
"בעוד יומיים נדע אם ההתייצבות שלו בין דניאלה וייס לנפתלי בנט, בין ישראל כץ לאלי ישי, אכן הוסיפה לו את מה שבשבילו בנימין נתניהו הגיע לכיכר – וזה מנדטים, מנדטים ועוד מנדטים. מכיוון שאין סקרים שיכולים להשיב על כך, אני מרשה לעצמי לומר: מסופקתני".
ידיעות אחרונות, סימה קדמון, 16.3.15 
"גם אם נתניהו יצליח לגייס עוד מנדט מהימין, הוא יתקשה לעצור את דימום המנדטים לכיוון המרכז. (...) משמעות הדבר תהיה שהליכוד ירד מתחת לרף עשרים המנדטים. במצב כזה, כל שיישאר לנתניהו הוא להודיע על פרישה עוד בליל המדגמים, או להמתין שבכירי מפלגתו יפנו נגדו וידיחו אותו".
ברק רביד, 15.3.2015 
"מיד אחרי הקדמת הבחירות לכנסת ביוזמת נתניהו, בדצמבר 2014, פרסמתי כאן השערת מחקר שנראתה הזויה ומנותקת. ריד מיי ליפס, כתבתי: הרצוג יעמוד בראשות הממשלה הבאה. כעת, כמיטב המסורת של הבלוג, אני מעלה את רמת הסיכון ומפרסם את תחזית המנדטים שלי. היא מבוססת על כלים עיתונאיים ומחקריים שונים, ובתוכם מאות רבות של שיחות שקיימתי עם ישראלים בחודשים האחרונים (...) "בעקבות הוויתור הצפוי של לבני על הרוטציה, נגיסה של נתניהו במצביעי בנט והצלחת קמפיין הגעוולד של מרצ, צפי המנדטים שלי מתעדכן: המחנה הציוני 26, הליכוד 19"
אורי משגב, הארץ, 14.3.2015 

להמשך כנסו כאן:



"האיש שלא פגש אנשים רגילים בשש השנים האחרונות לא ידע מה באמת קורה כאן. הוא המשיך לדבר על איראן, ולא זיהה מה קורה לליכוד ומה קורה לפופולריות שלו. האחרון לזהות. שש שנים במגדל השן בבלפור עם השטיחים הקרועים ניתקו אותו מההוויה מהישראלית. הסיידופים, החפצים והשימרונים היו חומה גבוהה מדי שהפריעו לו לדעת מה באמת קורה במדינה הזו. אם למישהו בסביבתו של נתניהו היה אומץ להגיד לו בפנים איך הוא נתפס מחוץ לאקווריום ולספק לו תמונה אמיתית של המצב, אולי הוא לא היה מקצר לעצמו את הקדנציה במו ידיו".
גלובס, לילך ויסמן, 12.3.2015 
"אני מקשיב למה שנתניהו אומר על המקצוע שלי, על מקום העבודה שלי. אני לא יכול אלא להסיק שמשהו לא טוב קרה בקשר בינו ובין המציאות".
נחום ברנע, 17.3.2015 
"לא משנה איך יסתיימו הבחירות הללו, נתניהו הולך לבחירות הבאות כברווז צולע. הוא נפצע קשה בשבועות האחרונים. גם אם ירכיב את הממשלה, כוחו הפוליטי הריאלי נחלש".
גלובס, לילך ויסמן, 12.3.15 
"אם נתניהו הפנים זאת ואם לאו, קמפיין הבחירות הראה כמה הוא מנותק מדעת הקהל".
ברק רביד, 17.3.2015 
"ישראל נצבעה בצבעי המחנה הציוני. מעבר לצבע, הכמיהה לשינוי מורגשת בכל מקום, כולל במעוזים ותיקים של הליכוד. כך מרגיש ונראה מהפך".
דובר המחנה הציוני, 13.3.2015 
"ואני אומר לכם שבעוד 92 יום אנחנו עושים כאן מהפך. מהפך, מהפך".
יצחק (בוז'י) הרצוג, 14.12.14 
"ניצחנו ב'בליך' – וזה אומר הכול".
ציוץ של ציפי לבני, 22.2.15 
"ערב הבחירות נראה שהאיש שרוצה שנתניהו לא ימשיך להיות ראש הממשלה עשוי להשיג את מבוקשו".
גלובס, ענת ביין-לובוביץ', 16.3.2015 
"יהיו אשר יהיו תוצאות הבחירות, יאיר לפיד ייצא מהן מחוזק".
בן כספית, 17.3.2015 
"הישראלים עייפו מנתניהו. הם מיצו אותו, והוא מיצה אותם. לאחר תשע שנים בראשות הממשלה, שלוש ועוד ארבע ועוד שתיים, ולאחר 22 שנה בכותרות, הקסם פג".
נחום ברנע, 13.3.2015 
"כרגע מצבו נראה רע. הבחירות האלה אינן על איראן או על חמאס, ואפילו לא על משבר הדיור - מדובר במשאל עם על בנימין נתניהו. נדמה לי שהציבור לא מעוניין בו יותר. ימין, שמאל, לא משנה. האיש מיצה אותנו, א
נחנו מיצינו אותו".
מעריב, בן כספית, 15.3.2015 
"אני מנסה לדמיין את הפגישה הראשונה בין ראש הממשלה הרצוג ובין שלדון אדלסון".
ציוץ של ג'פרי גולדברג, 12.3.15 
"העם רוצה שינוי. השכל הקיבוצי מבין שזה בלתי אפשרי שאיש אחד ישלוט כאן תשע שנים, מתוכן שש ברציפות, וימשיך בכך עוד ארבע שנים".
הארץ, נחמיה שטרסלר, 13.3.2015 
"בסוף השבוע האחרון למערכת הבחירות, מפלגת השלטון נמצאת במומנטום שלילי, ועושה רושם שראש הממשלה נתניהו לא מצליח בינתיים לייצר שום דבר שיכול לשנות את זה".
סימה קדמון, 13.3.2015 
"בנימין נתניהו המאיס את עצמו אפילו על הליכודניקים השרופים ביותר".
ארי שביט, 6.3.2015 
"התחושה היא של הפסד. השטח הליכודי בדיכאון, הפעילים לא מתאמצים ונראה כי רבים מהם משלימים עם הפסד אפשרי. גרוע מזה, לא אכפת להם שהליכוד יפסיד".
מעריב-השבוע, אריק בנדר, 12.3.2015 
"נציגי הליכוד שמסיירים מדי יום, חשופים בצריח, בין הסניפים והפעילים, חוזרים בערב לבסיסיהם כמי שחוו פיגוע טראומטי. הם אינם מזהים 21 מנדטים. הם מתארים קריסה".
הארץ, יוסי ורטר,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.