רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 במרץ 2015

נתניהו דחה את בקשת ח"כ פייגלין לעלות עם בנו המתחתן היום להר הבית

מאת מקדשער

ראש הממשלה בנימין נתניהו אוסר את כניסתו להר הבית של חבר הכנסת משה פייגלין עם בנו החתן דוד פייגלין שמתחתן הערב.

למרות מדיניותו החדשה של ראש הממשלה שמונע עליית שרים וחברי הכנסת להר הבית, פנה חבר הכנסת משה פייגלין בבקשה נרגשת וחריגה אל ראש הממשלה לאפשר לו לעלות היום להר הבית לרגל נישואיו של בנו דוד הערב.

ראש המל"ל החזיר לח"כ פייגלין תשובה שלילית מלשכת ראש הממשלה שסירב לבקשת פייגלין, וימנע ממנו את העליה להר הבית גם היום. למרות הסיטואציה החריגה והמרגשת.

דוד פייגלין התפרסם כאשר נפצע באורח אנוש לפני כחמש שנים בעת פעילותו ההתנדבותית במכבי האש. לאחר שלושה חודשים שהיה מחוסר הכרה, קם דוד פייגלין בניסים מחוליו, התארס לפני כשלושה חדשים, והערב יתחתן במזל טוב.

ראש הממשלה נתניהו מונע כבר יותר מארבעה חודשים משרים וחברי כנסת את העליה של להר הבית. לאחר התנקשותו של המחבל המוסלמי ביהודה גליק הורה נתניהו למשטרה לרצות את המוסלמים שאיימו להלהיט את הרוחות בכל פעם שחבר כנסת או שר יעלה להר הבית.

במטה ארגוני המקדש מגדירים את התנהלות ראש הממשלה כפחדנית, ומזהירים שהיא נתפסת ככניעה לטרור. במטה קוראים לראש הממשלה להפסיק את המדיניות המתנכלת ליהודים בהר הבית, לסלק ממנו את המחבלים והמגדפות, ולאפשר כניסה חופשית ליהודים בהר הבית כראוי לאתר הקדוש לעם ישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.