רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


אבי בלום בקו עיתונות: תהא אשר תהא התוצאה, אי אפשר להתעלם מהבלבול שאחז בקרב תומכי הפלג במהלך הימים האחרונים. לטווח הארוך זה יפגע בראש ובראשונה בהם.
------------------
תנועת 'אסור להשתתף בבחירות' הליטאית, איבדה במו ידיה כל שמץ של סיכוי לתפוס ביום מן הימים את ההנהגה הרוחנית של המיינסטרים החרדי. מעתה אמור: הפלג הירושלמי של העדה החרדית
------------------
אתה יודע מה הגאון האדיר ר' דוב לנדא אמר ל"ועד להצלת עולם התורה" (אנשי העץ) שבאו לשכנע אותו לחתום על אי התייצבות בצבא? הוא אמר להם: ברי לי שאם ר' אהרן לייב היה נגד התייצבות, אתם הייתם מגיעים אלי להחתים אותי בעד התייצבות.... ואידך זיל גמור
------------------
פעילי יהדות התורה מבהירים כי לאור הניצחון הם ימשיכו להילחם בקבוצה הקטנה יותר בציבור הליטאי "בני תורה", וימשיכו לכנות אותם הפלג הקיצוני הירושלמי כדי לציירם רע בעיני הציבור עד שיואבדו לעד
------------------
בני רבינוביץ ב'קול חי': "למעלה מ-2000 קולות פסולים בבני ברק, לעומת 350 קולות בפעם הקודמת. יד מכוונת השחיתה קולות ....."
------------------
הרב מאיר מאזוז אמר: שכל מי שחיבל בקלפי וגרם לכך שמפלגת יחד לא תעבור, אותו אחד ישלם על  זה בגופו בממנו בילדיו. והוא עוד הוסיף ואמר שיכול להיות שאולי בסוף נעבור שלא בדרך הטבע ( כניראה הוא מתכוון לקולות הפסולים)..
 ------------------
אריה דרעי בראיון כאוב כעת אצל מימרן ב'קול חי': אלי ישי ניהל קשרים עם רה"מ בנימין נתניהו מאחורי גבי..
 ------------------
יוסי אליטוב ב'קול ברמה': בפלג הירושלמי ניהלו מו"מ במקביל עם 'העדה החרדית' ש"ס ו'יחד'. מסתבר שהם לא שולטים על המצביעים שלהם.
 ------------------
דובר הבית הלבן: הנשיא אובמה יתקשר לנתניהו בימים הקרובים לברכו על בחירתו מחדש.
 ------------------
נדב פרי בטוויטר: צוות המו"מ הקואליציוני של נתניהו: דוד שמרון ושלמה (מומו) פילבר.
 ------------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי ב'קול חי': 'יחד' לקחו מאיתנו כ-20 אלף קול, פחות קולות ממה שלקחו לנו הרב חיים אמסלם והרב אמנון יצחק.
 ------------------
חברי הכנסת של 'דגל' הגיעו כעת להתברך אצל הגר"ח קניבסקי.
 ------------------
יוסי אליטוב לגלסנר ב'קול ברמה': "אריה דרעי חוזר כמעט אחרי עשרים שנה להיות שר הפנים, סגן ראש הממשלה וחבר קבינט מדיני בטחוני".
 ------------------
אריה דרעי במסיבת עיתונאים: "שאפו לנתניהו ששתה את קולות הימין, לא בקשית, בבליעה, בלי ששמנו לב. הייתי משוכנע ביום הבחירות שנביא לפחות 10 מנדטים".

להמשך המבזקים כנסו כאן:



 ------------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי: היום שאחרי - המנצחים, המפסידים והפרשנויות!
מני גירא משרטט את הסיכויים האחרונים למנדט השביעי של 'יהדות התורה' וניצחון 'דגל'.
היועץ האסטרטגי אברימי קרויזר בראיון: "החרדים נשארו נאמנים לש"ס. הירידה במנדטים בציבור החילוני בעיקר בגלל הפחד של ביבי, אבל הגרעין החרדי של ש"ס נשאר. הכוח הפוליטי של ש"ס יהיה משמעותי. ההימור של אלי ישי היה מידי גדול".
מיכאל בן ארי בראיון: "אם עם ישראל לא רוצה אותנו נקבל את הגזירה, אבל שיפסיקו להאשים אותנו כל הזמן בשריפת עשרות אלפי קולות לפח. אם הייתי מתעקש להישאר ברשימה במקום מרזל, גם בסקרים לא היינו עוברים".
ינון מגל בראיון: "קמפיין הגוועלד של נתניהו שתה לנו את המנדטים. למרות האכזבה הגדולה מעריך שבבחירות הבאות נעלה במנדטים והליכוד יירד. כרגע ניכנס לקואליציה ונשתקם".
יהושע פולק בראיון: "מהפילוחים שלי - חלק מ'הפלג' הצביעו ש"ס וחלק לג'. אם 'יחד' היו עוברים הם לא היו מוגדרים כחלק מהגוש החרדי".
אטילה שומפלבי 'ווינט' בראיון: "נתניהו נתן פייט ב-72 שעות. אף אחד לא צפה ולא חלם. הסקרים הטעו את כולם. במבט לאחור - אילו החרדים לא היו מצהירים על תמיכה בביבי, הרצוג היה מקבל יותר מנדטים".
 ------------------
 מהדורת חצות בסקופים: נמשכת ספירת המעטפות הכפולות, איך זה יכול להשפיע על התוצאות?
• היישר מועדת הבחירות המרכזית, סגן יו”ר ועדת הבחירות יהודה אבידן: "אין לאלי ישי שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה הוא רחוק ממנו גם עם קולות החיילים, לא צפוי שינוי גם לא ביהדוה”ת. אנחנו כאן מאות עובדים עסוקים בספירת הקולות, בש”ס מאושרים ושמחים מהתוצאה".
• הפרשן הפוליטי של ערוץ הכנסת יעקב אייכלר: "תוצאות סופיות כבר בבוקר, בבחירות קודמות לא היתה השפעה למעטפות הכפולות כי הכל נלקח בחשבון".
•• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים יקי אדמקר, ישי כהן, איתי גדסי: באלו תפקידים חושקים החכי״ם החרדים? איזה תג מחיר יגבה מאלי ישי? לפי פילוח הנתונים יהדוה״ת ניזוקה מהפילוג הליטאי? וסיכום המנצחים והמפסידים.
• העיתונאי חיים גריידינגר: "מטריד שכלי תקשורת חרדיים לקחו צד בפילוגים כמו המאבק בין ידיעות לישראל היום על השלטון".
• דריכות לקראת פרסום סקר TGI בשבוע הבא, עורך אתר אייס אלכסנדר כץ חושף: "בגלל לחצים ומאבקי יתד והפלס, הסקר יפורסם באיחור של חודש, מחשש שישפיע על הבחירות והמאבקים הליטאיים. יתד נאמן מאבד מכוחו בסקרים האחרונים בצורה דרמטית כמעט כמו עיתון מעריב שאיבד בתקופה קצרה את כוחו".1
 ------------------
 טרגדיה בבעלזא - ברוך דיין האמת: החתן שמעון יצחק אייזנבך ז"ל מאשדוד. היה חולה במחלה 3 חודשים.
 ------------------
בוז'י הרצוג בגל"צ: "נתניהו הצליח בקמפיין הפחדה לפרק את בנט, את אלי ישי, ולקחת מדרעי וליברמן".
 ------------------
תוצאות האמת: הליכוד 30. המחנה הציוני 24. ערבים 13. יש עתיד 11. כחלון 10. הבית היהודי 8. ש"ס 7. ישראל ביתנו 6. יהדות התורה 6. מרצ 5.
 ------------------
 זהבה גלאון חוזרת בה מהפרישה בעקבות המנדט החמישי.
 ------------------
נשיא מועצת החכמים של ש"ס מרן הגר"ש כהן ויאיר לפיד עלו על אותה טיסה הבוקר לצרפת.
 ------------------
עופר חדד 'ערוץ 2' בטוויטר: לתשומת לב העסקנים והרבנים, חובשי הכיפות השחורות והסרוגות, ספרדים ואשכנזים: מלחמות היהודים והפילוגים עלו לכם בתשעה מושבים בכנסת העשרים.
 ------------------
 אלי ישי במסיבת עיתונאים כעת: "אני לא הולך לעשות לביתי. נמשיך את התנועה גם מחוץ לכנסת. בכל מערכת פוליטית יש נצחונות והפסדים. צריך לדעת להפסיד בכבוד".
 ------------------
ויסברג בטוויטר: השלום באגו"י ממשיך: מאיר פרוש ויעקב ליצמן כעת בפגישה במשרדי איחוד מוסדות גור בירושלים
 ------------------
ברייטקופף בטוויטר: אם יעקב אשר ימונה למנכ"ל החינוך העצמאי, יצא שכרנו בהפסדנו. הוא האיש הנכון במקום הנכון שיעשה רק טוב למערכת הארכאית הזו.
 ------------------
אליטוב בטוויטר: בש"ס וביהדות התורה מטילים וטו על מינויו של אליהו בן דהן כסגן שר במשרד הדתות תחת שר חרדי, לאור העימותים הממושכים שלו עם הרבנים הראשיים.
 ------------------
'וואלה': בליכוד תולים חלק מההצלחה הסוחפת בבחירות, בקמפיין שניהל השדרן דידי הררי. שוקלים להמשיך להעסיקו.
 ------------------
שלזינגר ב'בחדרי': היועהמ"ש לממשלה בהתערבות בוטה בהסכמים הקואליציוניים, שעשויה להשליך על המפלגות החרדיות: "ימנע העברת כספים ייחודיים".
------------------
"זעזוע ושערוריה בעיר התורה ביתר עילית":
בחורה חרדית שעבדה כקופאית בסניף רמי לוי בעיר התחברה עם כמה עובדים ערבים,  והצליחו לשכנע אותה שתבוא בליל שבת איתם בכפר חוסאן הסמוך, 
ואכן הבחורה הגיעה בשעה היעודה לכניסה לכפר שם הם אספו אותה לביתם. ותדמיינו לבד מה עשו לה,    "18 ערבים".  שכבו איתה,  אחרי שסיממו אותה, והרסו לה את החיים!  ובשעה 3 לפנות בוקר החזירו אותה וזרקו אותה על הכביש בכניסה לביתר, ובנס משמים שהגוי של שבת פראג' עבר שם ולקח אותה הביתה,
כאמור המשפחה בהלם,  לא ידעו איך לעכל זאת,  איך זה קרה לבת שלהם.
"תושבי ביתר":  שתדעו ותפנימו:  זה העובדים של רמי לוי,  ערבי נשאר ערבי,  לפקוח 10 עיניים,  ותשתדלו כמה שפחות להיכנס לסניף רמי לוי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.