רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 במרץ 2015

מבזקים - מפה ומשם


דרעי ממשיך במתקפה נגד הפלג הירושלמי ואומר "בעיקר בתקופת מערכת בחירות, שעשינו כל מה שאפשר כדי שלפיד לא יעלה שוב את נושא החרדים, לא עשינו שום טעות ופתאום נופל לך כל ההפגנות הללו, אנחנו נותנים לו קמפיין בחינם, מה המטרה? שהוא יקבל יותר מנדטים? המגמה להחליש אותנו? לא מבין מה המגמה בכל העניין הזה
---------------
כ-300 אברכי כוללים בעיר הוכרחו לעלות לאוטובוסים בכדי להשתתף בחלוקת חומר למפלגת ש"ס בפרדס כץ מאות אברכים שסרבו לעלות אויימו ע"י אנשי שס והרבנים של שס כי יפסיקו לקבל משכורת ואף יזרקו אותם מהכולל אם לא ישתתפו בחלוקה או שלא יצביעו בבחירות לשס
---------------
בני תורה הופכים עולמות שיהיה מלא בכינוס של התקבצו מחבלים בארנה. תבוא בחינם ונסיע אותך העיקר תבוא.בסוף הם ישלחו כמה אוטובוסים למאה שערים ויבטיחו כמה דולרים וטשולנט וימלאו את האיצטדיון עם צ'אלמערס.
---------------
מכה לשס. - הרב ששון אלגמיינר במכתב חריף. מי שמצביע שס פוגע ברב עובדיה יוסף.
בשישי האחרון הזהיר כי מי שיצביע למפלגת שס הוא בגדר פורץ גדר . שם רשעים ירקב בגיהנום עלי אדמות מלאות בעצמות של זכרים ערלים לא מבוססים בצבע שחור שקוף
---------------
הכותרת הראשית ב'ישראל היום': "היעד של נוני מוזס: להחליף את השלטון - כדי להיות ראש הממשלה בחדר האחורי". בני בגין על 'ידיעות': "חרפה לעיתונות"
 ---------------
'ערוץ 2': הנשיא ריבלין בשיחה סגורה במקרה של תיקו בין הליכוד להמחנה הציוני אחתור לממשלת אחדות שתשנה את שיטת הממשל.
 ---------------
ח"כ יעקב אשר במפגש עם נוער הלילה: "הציבור החרדי הוא משפחה אחת גדולה והתפקיד שלנו זה לתת כלים לצרכים של כל מי ששיך למשפחה הזו. בתקופת בחירות יש טרנדים, אבל כולם יודעים מי באמת דאג לכלל הציבור החרדי".
 ---------------
דיווח ב'קול ברמה': החמרה נוספת במצבו הבריאותי של מרן הגר"ש וואזנר.
 ---------------
עיתון 'הפלס' מבהיר הבוקר: "בניגוד לגל השמועות לא מתנהל כל מו"מ עם מפלגות למיניהן".
 ---------------
אופטימיות ב'מחנה הציוני': ע"פ סקרים פנימיים שערך הסוקר קלמן גייר - בוז'י הרצוג ולבני מקבלים 27 מנדטים לעומת 21 לנתניהו.
 ---------------
נחשף: הסכם אגודאי פנימי מלפני 50 שנה בו מסכימים הנציגים "להטיל מרות על העיתונות החרדית". ההסכם יעמוד השבוע למכירה פומבית בבית המכירות 'קדם'.
 ---------------
'קול ברמה' ישדר ביום הבחירות: יום שכולו תורה - עם גדולי הרבנים ומיטב המרצים. החל מ-7 בערב: אולפן בחירות פתוח, עם מיטב הכתבים והפרשנים.
 ---------------
גירא ב'קול החרדי': שוב שינויים. כנס 'יהדות התורה' בבני ברק נדחה בשלב זה שוב, ממחר לראשון הבא. לא ידוע עדיין מיקום. הדגש הוא על "בשלב זה".
 ---------------
עקב חולשה - האדמו"ר מערלוי הגיע לבדיקות בביה"ח 'הדסה עין כרם'
 ---------------
משה כחלון לגולשי 'הארץ' בצ'ט: "לא נתנגד לתח"צ ופתיחת עסקים בשבת, תוך איזון כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים אחרים.
 ---------------
להמשך המבזקים כנסו כאן:



ישראל כהן בטוויטר: מרן האדמו"ר מויז'ניץ מלווה במזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן הגיע לפגישה במעונו של מרן הגר"ש אויערבך. האם זה יביא לתוצאות?
 ---------------
ישראל כהן ב'כיכר': מאמצי הפיוס נמשכים. בשעה האחרונה הגיע ח"כ יעקב ליצמן אל מעונו של האדמו"ר מויז'ניץ זאת ככה"נ כהמשך לפגישה אצל מרן הגר"ש אויערבך.
 ---------------
ש"ס בקמפיין בשלטי חוצות ענק: "מי אתה שתשקם אותנו? מי אתה שתתנשא עלינו? מזרחי מצביע למזרחי" עם תמונות לפיד וגרבוז. בכותרת: "נמאס מהיאירים היהירים, מספיק לחנך אותנו ולהטיף לנו".
 ---------------
ויסברג ב'בחדרי': בצל מצבו - הערב תתקיים חתונת נינת הגר"ש וואזנר בבני ברק.
 ---------------
גירא ב'קול החרדי': בדגל מודיעים: כינוס 'יהדות התורה' ביום ד' בשעה 16:00 בצומת הרחובות השומר רבי עקיבא בני ברק.
 ---------------
'וואלה': ועדת הבחירות פסלה ל'יהדות התורה' את ה'קול קורא' ובו הבטחות לבנים, אריכות ימים ופרנסה בעקבות עתירת עמותת חדו"ש. המפלגה בתגובה: "זה פורסם בטעות
 ---------------
ל"צ: אלי ישי בסיור בנווה שאנן: "אהיה שר הפנים בממשלה הבאה".
 ---------------
'לדעת': בקמפיין חדש של 'יהדות התורה' - תמונת מרן הגר"ח קניבסקי ותמונת לייזר סורוצקין
 ---------------
אתר 'קול חי': אברכים מכל הארץ חויבו להשתתף הערב בכנס של 'יחד' בנתיבות.
 ---------------
מעייני הישועה: עשרות סקרנים מהבוקר בקומה השישית עקב מצבו של מרן הגר"ש וואזנר. מחוץ לחדר נכדיו וניניו.
 ---------------
גל"צ: סקר חדש עבור עמותת "לב נעמי": כשליש מהציבור החרדי וכמעט 55% מבני 35-54 הצהירו כי הם נאלצים לוותר על טיפולים רפואיים משיקולים כלכליים.
 ---------------
ח"כ משה גפני ב'קול חי': האירוע של יהדות התורה ב'ארנה' בוטל בדקות האחרונות האחרונות ויתקיים ביום שלישי ברחובה של עיר בבני ברק. יתכן שאחר כך בירושלים כנס נוסף.
 ---------------
ח"כ משה גפני ב'קול חי': "מה שאמרתי על ש"ס - בדיחה אומללה. מתנצל שוב".
 ---------------
'הקול החרדי': מצב הגר"ש וואזנר קשה אך יציב. ילדיו במטוס בדרכם לארץ. תפילות הערב ב-23:00 בקבר החזון איש.
 ---------------
גירא ב'קול חי': ביטול האירוע של יהדוה"ת ב'ארנה' ע"פ הוראת האדמו"ר מגור מחשש להתכנסויות של צעירים בסיכום הכינוס. מסתמן: האדמו"ר מגור לא ישתתף בבני ברק.
 ---------------
'מעריב': ראש מערך הלוגיסטיקה של 'המחנה הציוני' דני אזולאי פנה לעיריית ת"א וביקש לשריין את כיכר רבין למוצאי הבחירות לקיים את חגיגת הניצחון של מפלגתו.
 ---------------
מדוע בוטל הכנס של ג' ב'ארנה'? נימוקים נוספים נאמרו הערב. 1. מחלוקת בין אגו"י לדגל מי ישא בעלויות הגבוהות. 2. יום חמישי - גשום וא"א להטריח את גדו"י מחוץ לי-ם.  3. חילוקי דעות באשר למיקום ואופי האירוע.
 ---------------
מהדורת חצות בסקופים: 9 ימים לבחירות, מדוע ביהדות התורה החליטו לבטל את הכנס באיצטדיון הארנה?
• הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: "האדמורי”ם רצו לתת עוד סיכוי למו”מ עם שערי חסד וכינוס כזה היה מחסל את הסיכוי. הגעת האדמו”ר מויז'ניץ לשערי חסד הייתה במטרה למנוע מצב של מלחמה של פעילי בני תורה ביום הבחירות נגד יהדוה”ת. אלי ישי חושש לפרסם את הוידאו מהקלטת משום שהרב עובדיה נמצא בבית חולים וסביבו ציוד רפואי, ויש חשש שהקלטת רק תגרום נזק תדמיתי למפלגת יחד".
• מועצת הפרשנים של חדשות הסקופים עם העיתונאים ישראל כהן, איתי גדסי, יקי אדמקר, ומשה ויסברג, כל הגרסאות מדוע באמת בוטל הכנס של יהדות התורה? הקלטת של אלי ישי תביא רק לבלבול או להכרעה לטובת ישי? האם ההתקפה של דגן על מדיניות נתניהו היא אמיתית או פוליטית?
• מצבו של מרן פוסק הדור הגר”ש וואזנר, הד”ר מנחם ברייער בראיון מרגש: "בשבת האחרונה שרנו זמירות סמוך למיטתו, כל עולם ההלכה עומד עליו העברנו לו עד לאחרונה שאלות מועד ההלכה של בית החולים".
• היועץ האסטרטגי נחום בנדיקט: "תורם גדול מטעם v 15 נפגש איתי במטרה לרתום אותי לקמפיין להחלפת השלטון אך סרבתי, לא מדובר באנשי שמאל אלא ביהודים שאכפת להם מהמצב בארץ".
• חרדי נקנס על נסיעה בטלית ותפילין, עו”ד רוני פאלוך בראיון: "הוא התפלל תוך כדי נסיעה עם סידור, סיכן את העוברים בדרך הוא גם נעדר מהדיון והוזמן כחוק ולכן קיבל עונש כבד.
להאזנה לראיונות במלואם חייגו 0584442424 שלוחה 1
 ---------------
מהדורת 12 ב'קול החרדי': 9 ימים לפתיחת הקלפיות - היום מסתיים בדקירות ואשפוז בביה"ח!
נתי אלפסי רכז של ש"ס במגזר הדרוזי והערבי בצפון בראיון: "אנחנו בהלם לאן זה מדרדר. קפצו למיכאל לתוך הרכב ודקרו אותו 3 דקירות. הוא פונה לחדר טראומה בביה"ח. יש לנו תמיכה חזקה בציבור הערבי ומיכאל הוא הרוח החיה. יש פעילות חזקה להגיע לדוקר, המשטרה נכנסה כעת לישוב. הכינוסים מחר יתקיימו כרגיל, לא מבטלים. איש לא יצליח לשבור אותנו".
מני גירא: ״ההחלטה הערב על כינוס בבני ברק הכניסה את המערכת לסחרחורת; הדילמות: האם יתקיים בירושלים כינוס נוסף? המיקום לנדאו או בן יעקב? והאם ישתתפו האדמורי"ם, לאור ביטול הכנס בירושלים בעקבות התנגדות האד' מגור לכינוס ברחובה של עיר מהחשש להפגנות אלימות?״
מנכ"ל ש"ס חיים ביטון בראיון: "פעילי הקומנדו של ש"ס פשטו הערב על ביקורי בית בכל הארץ. אלפי הפעילים יגיעו עד פתיחת הקלפיות ל-400.000 משפחות".
יועץ התקשורת יעקב איזק: "חלק מהסרטונים נעשים ע"י אוהדי יהדוה"ת. הם מפיקים ועורכים אותם בלי תיאום המטה".
מצב מרן הגר"ש וואזנר - תלמידו הקרוב הרב יצחק בוקסבוים בראיון היישר מביה"ח: "מרגע ההדרדרות משמרות התפילה מתקיימות גם בקבר החזון איש וגם מחוץ לחדרו. הבנים: יוסף צבי ומרדכי אלימלך בדרך לארץ, גם הבת הרבנית אונגר. הבן משה יהודה נשאר עדיין בחו"ל". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.