רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 במרץ 2015

אריה דרעי והאחוזים שהוא מקבל מהביטוח

לרב חיים שאולוזון
שלום רב
ברצוני לידע אותך שכל הישיבות הספרדיות , תלמודי התורה, גנים ופעוטונים, וכל המשרדים השייכים לש"ס בוטחו תחת איומים שאם לא יעבירו את ביטוחי המורים הגננות העובדים המבנים והתלמידים לא יזכו לתמיכה מש"ס.
לכן אם יעשו ביטוחים יועברו להם כספים על ידי ש"ס.
הדברים החלו לפני 25 שנה ויותר כאשר איש הקש שעשה מיליונים הוא מיודענו הנוכל והגנב הגדול משחר ההסטוריה הפוליטית השראלית.
המנכ"ל הוא יהודה אמיתי, הסמנכ"ל אלעד אשר (הוא הפסיק לעבוד לפני 24 שנה).
אשר אלעד חרש עם יהודה אמיתי את הארץ לאורכה ולרוחבה כדי לבטח את המוסדות הנ"ל.
אשר אלעד תבע מדרעי ויהודה אמיתיי 5 מיליון שקל אבל מכיוון שהכל מסריח ניגש בזמנו לרב בבא אלעזר זצ"ל והוא יעץ לו לא לעשות כלום וחבל על הזמן.
אילו הדברים היו כשרים היה תובע אותם, אבל הוא עצמו נוכל ממולח שפשוט הסתכסכו.
יום אחד לפני 24 שנה הוא שאל אותי כמה אתה שוקל את אריה דרעי?
לא יודע עניתי לו.
השיב 5 מיליון שקל.
כעת אחרי התווספות עוד עשרות תלמודי תורה גנים וישיבות שגם הם ודאי בוטחו.
וכן כל משרדי שס כולל ביטוחי מנהלים למר דרעי בגובה של אלפי שקלים לחודש.
אין לי ספק שעד עצם היום הזה מועברים תגמולי ביטוח לסוכנות ביטוח שמהם נהנה גם מר דרעי וממשיך ליהנות.
דרעי הנבל הזה היה לפני 24 שנה הסנדק של הבן שלי לפני כניסתו לכלא.
שאר התחקיר אני משאיר לך לבדוק ישיבות
ותלמודי תורה היכן הם מבוטחים.
סוכנות שלהבת ממקומת למיטב ידיעתי בירושלים..
בברכה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.