רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 במרץ 2015

משדר חצות מיוחד ב'קו הנייעס'!

   """מאמר מערכת"""
  
היפרד נא מעלי!
ב"ה זכינו לקדש שם שמים ולהבהיר את הברור מאליו; מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן שליט"א הוא המנהיג הבלתי מעורר של הציבור החרדי על פיו ישק דבר ועל פיו יעשו כל הציבור הירא לדבר ה'! אשרינו שזכינו לקדש שם שמים ברבים!

ראינו כאן פשוט משהו מדהים, אחד שמתיימר להנהיג את הציבור החרדי לא מצליח לשלוט על 15,000 איש שחלקם לא הצביעו בכלל וחלקם הצביעו לארבע מפלגות. הציבור החרדי הצביע בידים שרק מרן הגראי"ל שליט"א ינהיג אותו ולא כל מיני אנשים שמתיימרים לעשות פירוד ומחלוקת שלא קיימת, אין כאן בכלל מחלוקת. ובנוסף לכל זה מפלגת יהדות התורה הגדילה את כוחה בעוד 10,000  לפחות ב"ה הכל סולת נקיה בלי מחרחרי ריב ומדון. על במה מכובדת זאת אנו קוראים לאותו האיש לחזור להיות ראש ישיבה ולהבין את מקומו ולא לנסות להקשיב לגחמות של עסקנים שאבד עליהם הקלח.

תדהמה וזעזוע במחנה הפלג הירושלמי; שוב זה קורה לנו קרסנו ברגע האמת, שלמה זלמן ברנד בראיון ל'קו הנייעס' נתי גרוסמן נצפה משכנע אנשים בשערי חסד ללכת להצביע 'יחד' לברוך מרזל וזה נגד רצונו של ראש הישיבה, איך הוא מעיז לצאת נגד ראש הישיבה, למה הוא חושב שהוא זה שקובע את המהלכים שלנו, ואיך רבני הפלג הירושלמי הרב מרקוביץ והרב ארנברג שאת כל הלגיטמציה שלהם הם קיבלו מראש הישיבה ועכשיו הם בוגדים בו ושיכנעו וחייבו בחורים לתמוך בשס שבראשה אריה דרעי שיצא נגד מרן הרב שך זצ"ל. אנחנו לא נוותר אנחנו בדרך לפתוח מפלגה חדשה כבר בימים הקרובים שתייצג את הציבור בני התורה האמיתית בדרכו של ראש הישיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.